Αν οι εκτιμήσεις της IDC έχουν πέσει μέσα, το 2010 πουλήθηκαν 18 εκατομμύρια tablets με κυρίαρχο της Apple και το iPad και δεύτερο στη σειρά το Samsung Galaxy Tab. Η Apple μπορεί να έχασε μερίδιο αγοράς αλλά κατάφερε να πουλήσει σχεδόν ολόκληρο τον όγκο των tablets που κυκλοφορούν στην αγορά, για αυτό βλέπετε iPad παντού. Με σύνολο πωλήσεων 83% στο 2010, η Apple δεν ανησυχεί ιδιαίτερα για τον ανταγωνισμό ακόμα και το 2011 που ονομάστηκε από τον ίδιο τον Steve Jobs η χρονιά του iPad 2.
Στην ίδια έρευνα γίνεται παρουσίαση και του αριθμού των e-readers που έχουν πουληθεί και έχουν φτάσει τα 12 εκατομμύρια το 2010 με νικητή και κυρίαρχο της αγοράς το Amazon Kindle. Τώρα καταλαβαίνετε γιατί είναι σημαντικό για την Apple το iBooks αλλά και η μείωση βάρους στο iPad 2.
Ίσως το σημαντικότερο στοιχείο για τις πωλήσεις των tablets και των e-readers είναι το εξής: ο κόσμος προτιμά τα tablets και τα φιλικά προς τον χρήστη interface χωρίς το ποντίκι και το πληκτρολόγιο. Πριν από περίπου ένα χρόνο είχα γράψει 3 λόγους που το iPad αλλάζει τον κόσμο.
Το πιτσιρίκι της φωτογραφίας είναι τρανταχτό παράδειγμα για το μέλλον. Αν το iPad, τα iPad apps και τα services αξίζουν τα λεφτά τους είναι ερώτημα τόσο ανούσιο όσο αν το Gmail χρησιμοποιεί HTML5 για να στείλει email. Αυτό που μετράει είναι η αποστολή του email με interface και τρόπο απλό και όμορφο και τόσο ανταγωνιστικό, ώστε τα σημερινά δεκάχρονα να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες αυτές ως de facto βάση και να προχωρήσουν 5 βήματα παραπέρα, όχι μόνο ένα.
Είναι πλέον ξεκάθαρο, χωρίς ακόμα η κόντρα iPad 2 / iOS devices με Android 3.0 Honeycomb tablets να έχει φουντώσει για τα καλά, το 2011 όλο και περισσότεροι θα προτιμήσουν τα tablets για τους λόγους που έχω εξηγήσει. Οι περισσότερες εργασίες μπορούν όχι απλά να γίνουν μέσα από ένα tablet, αλλά να γίνουν σε οποιοδήποτε χώρο και με εξαιρετικά σημαντική διάρκεια μπαταρίας, που μπορεί να ικανοποιήσει και άλλες ανάγκες όπως αναπαραγωγή βίντεο κλπ.
Πηγή: pestaola