Οι αθλητές εκτός από το…κυνήγι των μεταλλίων θα κυνηγούν επίσης «likes» και «follows» στα social media στο Παρίσι, σε πλατφόρμες όπως το YouTube, το Tik Tok και το Instagram.

Η Αμερικανίδα παίκτρια του ράγκμπι Λόνα Μάχερ έγινε viral στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο και τώρα έχει περισσότερους από ένα εκατομμύριο ακόλουθους στο Tik Tok, παρά το γεγονός ότι το άθλημά της έχει λιγότερη δημοτικότητα από άλλα στις ΗΠΑ.

Η συμπαίκτριά της Αριάνα Ράμσεϊ θέλει να ακολουθήσει παρόμοια πορεία στο Παρίσι, ελπίζοντας ότι τα τέσσερα βίντεο που θα παράγει κάθε μέρα θα «χτίσουν» τη διαδικτυακή της προσωπικότητα και θα βοηθήσουν στη φιλοδοξία της να ξεκινήσει μια μέρα τη δική της επωνυμία αθλητικών ρούχων.

«Είναι τόσο μεγάλη πίεση γιατί υπάρχουν τόσα πολλά που μπορείς πραγματικά να σχεδιάσεις», είπε στο Reuters.

Όπως πολλοί άλλοι Ολυμπιονίκες που κάνουν δεύτερη ή και τρίτη δουλειά, η Ράμσεϊ χρησιμοποίησε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να συμπληρώσει το εισόδημά της, κερδίζοντας εφάπαξ συμφωνίες με επωνυμίες και χρεώνοντας περίπου 100 δολάρια για ένα Instagram Reel ή 50 δολάρια για μια ανάρτηση ιστορίας Instagram.

Οι αθλητές δεν χρειάζεται να είναι μεταξύ των κορυφαίων για να αποκτήσουν κοινό στο διαδίκτυο, δήλωσε στο Reuters η Κέιτ Τζόνσον, παγκόσμια διευθύντρια μάρκετινγκ, αθλητικών, ψυχαγωγικών και περιεχομένου της Google.

«Δεν χρειάζεται να έχεις μεγάλο όνομα. Έχεις κάτι μοναδικό να πεις και να μοιραστείς ότι οι επωνυμίες θέλουν πρόσβαση», είπε.

Το YouTube, το οποίο ανήκει στην Alphabet Inc. της Google, μέτρησε 1 δισεκατομμύριο μοναδικούς μηνιαίους επισκέπτες το 2013. Ο αριθμός αυτός διπλασιάστηκε περίπου μέχρι το 2022.
Η Visa πρόσφερε στους περισσότερους από 100 αθλητές της «Team Visa» ένα «masterclass» στην ψηφιακή αφήγηση και αφοσίωση ενόψει των Αγώνων του Παρισιού, με επικεφαλής τους δημιουργούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η Samsung Electronics παρέχει σε κάθε αθλητή στους Αγώνες τα εργαλεία για τη δουλειά, μια Ολυμπιακή Έκδοση του νέου τους τηλεφώνου.

Μια έκθεση της FIFA διαπίστωσε ότι ένας στους πέντε παίκτες στο Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών του 2023 υποβλήθηκε σε περιεχόμενο μεροληπτικό ή καταχρηστικό και ακόμη και οι πιο ενθουσιώδεις δημιουργοί περιεχομένου αναγνωρίζουν ότι ο υπερβολικός χρόνος στο διαδίκτυο έχει κόστος.
Η μάρκα αθλητικών ειδών Asics ανακοίνωσε πριν από τους Αγώνες ότι συνεργάζεται με την εταιρεία επιστήμης δεδομένων Signify για να προστατεύσει τους αθλητές της από την διαδικτυακή παρενόχληση.

Η παίκτρια του ράγκμπι Μάχερ, η οποία έχει περισσότερους από 590.000 ακολούθους στο Instagram, δεν έχει αναπτύξει ανοσία στα «τρολ» των social media και είπε στους δημοσιογράφους σε πρόσφατη σύνοδο κορυφής της «Team USA» ότι αντιμετωπίζει την παρουσία της στο διαδίκτυο ως μέσο για τον σκοπό της.

Πηγή: ΑΠΕ