Η Εθνική Αργεντινής δεν έχει πλέον το δέσιμο με το λαό. Εκείνος ο συνδετικός κρίκος που γιγαντώθηκε το 1978 και έφτασε στο απώγειό του με τον Ντιεγκίτο το 1986, μοιάζει να μην υπάρχει πια. Τουλάχιστον όχι μετά τους διαδοχικούς χαμένους τελικούς και το ότι τα… χρειάστηκε η Αλμπισελέστε ώστε τελευταία αγωνιστική των προκριματικών να κερδίσει το εισιτήριο για το Μουντιάλ. Σε αυτό στάθηκε η μεγαλύτερη μπύρα στη χώρα “Quilmes” και δημιούργησε μία ανατριχιαστική διαφήμιση, την οποία ονόμασε χαρακτηριστικά «Το συμβόλαιο», κάνοντας λόγο για τη σχέση, την οποία στο σποτάκι καλείται να επανασυνδέσει ο θρυλικός σέντερ μπακ, Οσκαρ Ρουτζέρι που έπαιξε στα Παγκόσμια Κύπελλα του 1986 και του του 1990. Ο Ρουτζέρι λοιπόν αφηγείται και μπαίνει σε αντιπαράθεση με τους οπαδούς… «Μεταξύ των παικτών και των οπαδών υπάρχει ένα παλιό συμβόλαιο που λέει τα εξής: “Εμείς θα δώσουμε τη ζωή μας και εκείνοι δε θα σταματήσουν να μας υποστηρίζουν. Οταν όμως υπάρχουν αμφιβολίες, πρέπει να τις αντιμετωπίζεις”». -Τι γίνεται παλικάρια; – Κάποιες φορές είναι σαν να μη θέλουν να έρχονται. – Βάζουν 30 γκολ με τις ομάδες τους και εδώ τίποτα. – Πάμε, τι άλλο; – Πήγα στο Ρίο με το αυτοκίνητο μου για τους υποστηρίξω, μου πήρε 4 μέρες. – Ναι, αλλά πήγες γιατί φτάσαμε στον τελικό, έτσι δεν είναι; – Τρεις τελικούς χάσαμε!! (με αποδοκιμασίες απ’ όλο το γήπεδο) – Αλήθεια είναι. Φτάνει όμως με τα memes, σας παρακαλώ. – Είναι αστεία. – Είναι επιθετικά, άδικα. – Θέλουμε να δείξουν ότι έχουν «αυγά». – Μερικές φορές νομίζω τους ζητάμε πολλά περισσότερα από αυτό. Να μας αλλάξουν τη ζωή, να μας γιατρέψουν τη γρίπη. Ζητάμε λιγότερα από το Θεό. Εχουμε ήδη σπάσει πολλά συμβόλαια. Ας μη σπάσουμε κι αυτό. Ας το διαβάσουμε μαζί: «Κύριοι, τα αφήνω όλα πίσω. Πάω να δω την Αργεντινή. Επειδή οι παίκτες θα μου δείξουν, ότι θα βγουν για να κερδίσουν. Ότι θέλουν να γίνουν πρωταθλητές. Οτι το έχουν μέσα τους, όπως το έχω κι εγώ»
Πηγή: gazzetta.gr