Επιστρέφει στη δράση αύριο, Κυριακή (25/8), η Formula 1 με το γκραν πρι Ολλανδίας, στο σιρκουί του Ζάντβουρτ στα δυτικά προάστια του Αμστερνταμ

Η πίστα είναι κατασκευασμένη στους αμμόλοφους πάνω από τα παράλια της Βόρειας Θάλασσας και ολοκληρώθηκε το 1948. Στη συγκεκριμένη πίστα το ρεκόρ το κατέχει από το 2021 ο Λούις Χάμιλτον.

Τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά είναι προγραμματισμένα σήμερα, Σάββατο, στις 17:00 και θα μεταδοθούν απευθείας από τον ΑΝΤ1+

Στο αγωνιστικό μέρος, η πτωτική πορεία της Red Bull φαίνεται ότι απασχολεί πλέον και τον Μαξ Φερστάπεν, που αρχίζει να αμφιβάλει αν η πρωταθλήτρια ομάδα έχει τα… κότσια να παραμείνει σε δυναμική πορεία έως το 2026, αφού αναμένονται οι μεγάλες αλλαγές στη Formula 1. Προς το παρόν ο Ολλανδός είναι δεμένος χειροπόδαρα με ένα μακροχρόνιο συμβόλαιό με την ομάδα και οι τελευταίοι τριγμοί δεν είναι και ό,τι καλύτερο για αυτόν.

Σε επίπεδο οδηγών, ο Oλλανδός πρωταθλητής μπορεί να μην είναι στα φόρτε του, όμως συνεχίζει να απολαμβάνει (ακόμη) τη βαθμολογική άνεση των 78 βαθμών που τον χωρίζουν από τον δεύτερο Λάντο Νόρις

Πάντως, ο Φερστάπεν δείχνει να έχει πέσει σε… λακκούβα, αφού έχει μόλις τρεις νίκες στα τελευταία εννιά γκραν πρι, την ώρα που φέτος έχουμε ποικιλία στο πρώτο σκαλί του βάθρου: επτά οδηγοί έχουν κερδίσει συνολικά στα πρώτα 14 γκραν πρι της χρονιάς. Το σίγουρο είναι ότι ο Ολλανδός δεν έχει πλέον μαζί του το κοκαλάκι της νυχτερίδας. Και σίγουρα, φέτος δεν θα καταφέρει να καταρρίψει κανένα νέο ρεκόρ. Σημειώνεται ότι πέρυσι είχε καταρρίψει ένα κορυφαίο ρεκόρ: πέτυχε 19 νίκες σε μία σεζόν, μια απίστευτη επίδοση με αναλογία νίκες/GP 86,36%. Τελευταίος το έκανε ο Αλμπέρτο Ασκάρι το 1952 (75% νίκες).

Πάντως γενικά ζούμε φέτος μια χρονιά ανατροπών, αφού η Red Bull δεν μονοπώλησε τα βάθρα και άρχισε να πιέζεται από τους αντιπάλους της, αναγκάζοντας την πρωταθλήτρια να κινείται πολλές φορές μόνιμα στη «δεξιά λωρίδα».

Από τα μέσα της αγωνιστικής χρονιάς, η Red Bull βλέπει να μειώνεται απειλητικά η διαφορά της, χάρη στην εμφανή βελτίωση των McLaren, Ferrari και Mercedes που δεν θα αφήσουν καμία ευκαιρία να πάει χαμένη στα εναπομείναντα γκραν πρι.