Βαθιά άγνοια της ιστορίας των γειτονικών λαών έχουν οι Έλληνες φοιτητές. Μόλις το 2% δηλώνει ότι τη γνωρίζει πολύ καλά. Υπεύθυνος για την άγνοιά τους, δηλώνουν ότι είναι ο τρόπος με τον οποίο διδάσκεται το μάθημα της Ιστορίας στο σχολείο, σύμφωνα με δημοσίευμα στην Καθημερινή.

Και θα πρέπει να προβληματίσει όχι μόνο το υψηλό ποσοστό όσων δήλωσαν «λίγη γνώση», αλλά και το γεγονός ότι στην έρευνα συμμετείχαν φοιτητές του τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με κλίση στις θεωρητικές επιστήμες όπως η Ιστορία.