Χαρισματικός ηθοποιός και μεγάλο κωμικό στοιχείο, το καλοσυνάτο πρόσωπο του Αντώνη Παπαδόπουλου και οι απίθανες γκριμάτσες του δύσκολα θα ξεχαστούν από το ελληνικό κινηματογραφόφιλο κοινό. Από τους λίγους που κατάφεραν να απογειώσουν δευτερεύοντες ρόλους και να γράψουν τη δική τους ιστορία ως δευτεραγωνιστές, ο ανεπανάληπτος βοηθός του Πράκτορα Θου Βου μόνο συστάσεις δεν χρειάζεται, καθώς πρόκειται για μια από τις χαρακτηριστικότερες φάτσες του ελληνικού σινεμά. Αφελής, καλοκάγαθος, γκρινιάρης και παραπονεμένος, ο Αντώνης Παπαδόπουλος είχε χίλια πρόσωπα και άλλες τόσες γκριμάτσες να τα υποστηρίζει! Αυτοδίδακτος, μιας και δεν χρειάστηκε ποτέ να μάθει την τέχνη της υποκριτικής, αφού γεννήθηκε κυριολεκτικά πάνω στο σανίδι από τους ηθοποιούς γονείς του, και ταλέντο πηγαίο και έμφυτο φυσικά, ο Παπαδόπουλος ανέβηκε στη σκηνή ήδη από τα πέντε χρόνια της ζωής του και έμαθε από τα γεννοφάσκια του πώς να επικοινωνεί με το κοινό. Αυτή ήταν η περίοδος μαθητείας του, αυτά τα υποτιμημένα μπουλούκια που περιδιάβαιναν την Ελλάδα φέρνοντας το θέατρο σε κάθε γωνιά της χώρας. Όταν μεταπήδησε στο σινεμά, με όπλα το ταλέντο και τον απαράμιλλο αυθορμητισμό του, έφτιαξε έναν δικό του τύπο ήρωα που αγαπήθηκε από το κοινό και του έδωσε τη δυνατότητα να χτίσει μια καριέρα στο περιθώριο λες των μεγάλων μας πρωταγωνιστών. Κοντούλης, χοντρούλης, ατσούμπαλος, αλλά πάντα γελαστός και χαριτωμένος, ο Παπαδόπουλος έφερε κάτι από το χοντροκομμένο μπουρλέσκ και το σλάπστικ στο ελληνικό σινεμά, παλεύοντας περισσότερο για το εφήμερο παρά για το διαχρονικό. Η ιδιαίτερη αυτή φατσούλα του μεγάλου μας πανιού κατάφερε τελικά κάτι ακόμα πιο σημαντικό από το να γίνει σπουδαίος: να αγαπηθεί από το ελληνικό κοινό και να θρονιαστεί διαχρονικά στις καρδιές του!
Πρώτα χρόνια
Κινηματογραφική καριέρα
Παρά το γεγονός ότι καθιερώθηκε στην κωμωδία, ο Παπαδόπουλος εμφανίστηκε και σε σαφώς πιο δραματικούς ρόλους, πάντα δίπλα στον αξέχαστο Θανάση Βέγγο, όπως στις ταινίες «Τι έκανες στον πόλεμο Θανάση» (1971) και «Ο Θανάσης στη χώρα της σφαλιάρας» (1976). Ο Παπαδόπουλος επιβίωσε στα πέτρινα χρόνια της εθνικής κινηματογραφίας, περνώντας αρμονικά στη νέα εποχή της βιντεοκασέτας, εκεί στις αρχές της δεκαετίας του ’80, παραμένοντας σχεδόν αναλλοίωτος. Το ταλέντο του δεν μπορούσε να καμφθεί ή να φθαρεί από την προχειρότητα των παραγωγών και παρά την «αρπαχτή» των βιντεοταινιών ή την αμφιβόλου ποιότητας αισθητική τους, ο Παπαδόπουλος διασώθηκε μεταφέροντας παντού τον παλιό καλό εαυτό του. Ξεχωρίζει ενδεχομένως ο ρόλος του στη «Ρόδα, τσάντα και κοπάνα» του Όμηρου Ευστρατιάδη, που έγινε μάλιστα μεγάλη εισπρακτική επιτυχία…
Προσωπική ζωή και τελευταία χρόνια