Ο Γιώργος Γεραπετρίτης ενημέρωσε την επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής για τις εξελίξεις μετά την τραγωδία των Τεμπών και την ασφάλεια των τρένων, λέγοντας πως θα μπει στο πρώτο τρένο που θα ξεκινήσει και πάλι τα δρομολόγια.
«Εγώ θα μπω στο πρώτο τρένο που θα επανεκκινήσει. Κυρίως για λόγους ψυχολογικούς θα μπω μαζί με τους ανθρώπους για να μην νομίζουν ότι είναι προσχηματικό όλο αυτό», είπε ο υπουργός Επικρατείας αρμόδιος για τις μεταφορές σε σχετική ερώτηση που του έγινε για την ασφάλεια.
Για την επιτροπή εμπειρογνωμόνων είπε ότι «δεν υποκαθιστά την δικαιοσύνη αλλά θα βγάλει ένα τεχνικό πόρισμα το οποίο θα συνδράμει το έργο της δικαιοσύνης».
Τόνισε ακόμα ότι το 2019 δεν υπήρχε τηλεδιοίκηση στην Λάρισα. «Όταν παραδόθηκε ήταν καμένη. Υπήρχε μόνο ο φυσικός σταθμάρχης. Δεν υπήρχε επίσης ποτέ υποχρέωση για 2 σταθμάρχες».
Επίσης, πρόσθεσε ότι σήμερα δεν υπάρχει προϊστάμενος αμαξοστοιχίας γιατί καταργήθηκε τον Μάρτιο του 2019.
«Πού είναι σήμερα ο κ. Σπίρτζης;»
Για την απουσία των υφυπουργών και τις μομφές της αντιπολίτευσης ο κ. Γεραπετρίτης ρώτησε: «ο κ. Σπίρτζης πού είναι σήμερα; Εγώ αισθάνομαι ότι καλύπτω όλες τις ερωτήσεις αλλά ξαναρωτώ: πού είναι ο κ. Σπίρτζης σήμερα; Γνωρίζει περισσότερο από τον καθένα το αντικείμενο».
Τέλος, για τα περί ρουσφετιών που ακούστηκαν είπε ότι ενώ ήταν ακόμα νωπή η κατάσταση του δυστυχήματος ακουγόταν ότι ο σταθμάρχης ήταν ρουσφέτι. Αυτό είναι ντροπή! Προήλθε από την κινητικότητα. Χρειαζόταν ρουσφέτι ενώ υπήρξαν πλεονάζουσες 16 θέσεις; Διερωτήθηκε.
Απέρριψε επίσης τις αιτιάσεις τις αντιπολίτευσης ότι δεν έχει υποχρέωση η Hellenic Train να κάνει επενδύσεις με την σύμβαση που έχει υπογραφεί.
Για τις μόνιμες προσλήψεις ο κ. Γεραπετρίτης είπε ότι ακόμα και όταν οριστικοποιηθούν θα χρειαστούν 7 μήνες γιατί πρέπει να εκπαιδευτούν, ενώ για τα νέα συστήματα θα χρειαστεί και επιμόρφωση του προσωπικού.
Όσο για την Θεσσαλονίκη και την τηλεδιοίκηση, ο υπουργός Επικρατείας σημείωσε ότι είναι ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει. Και εκεί όμως χρειάζεται εξειδικευμένο προσωπικό.