Στις αλλαγές στην εξεταστική διαδικασία ανανέωσης των αδειών οδήγησης για τους οδηγούς ηλικίας 74 ετών και άνω, στην επεξεργασία ενός νέου σύγχρονου θεσμικού πλαισίου, «βασισμένο σε διεθνείς καλές πρακτικές, που θα υπηρετεί τη διαφάνεια, αλλά θα είναι και άμεσα εφαρμόσιμο», με δεδομένο πως ο «νόμος Σπίρτζη» για τα διπλώματα αποδείχθηκε στην πράξη ανεφάρμοστος, αναφέρεται στη συνέντευξή του, στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο υφυπουργός, αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης.
Ερωτηθείς για το τι θα κάνει με το θέμα των διπλωμάτων οδήγησης, με δεδομένο ότι πάνω από 100.000 υποψήφιοι παραμένουν σε «ομηρία» για μεγάλο διάστημα, απάντησε ότι
«Ο άμεσος στόχος μας είναι να ξεμπλοκάρουμε την εξεταστική διαδικασία επαναφέροντας, για ένα μεταβατικό διάστημα, το προηγούμενο θεσμικό πλαίσιο. Πολύ σύντομα θα καταθέσουμε για αυτό σχετική τροπολογία με την οποία θα ρυθμίσουμε και άλλα ζητήματα. Για παράδειγμα καταργούμε την υποχρεωτική επανεξέταση των κατόχων αδειών οδήγησης που επιθυμούν να ανανεώσουν την άδεια οδήγησής τους και έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 74 ετών. Το μέτρο αυτό αποτελεί διάκριση εις βάρος των ηλικιωμένων συμπολιτών μας και έχει επιφέρει πολλαπλά προβλήματα τόσο στην εξυπηρέτηση των πολιτών που υπόκεινται στη ρύθμιση αυτή όσο και στην υπερβολική επιβάρυνση των υποστελεχωμένων Υπηρεσιών των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας που την εφαρμόζουν. Τέλος, συστήνουμε Δευτεροβάθμιες Ιατρικές Επιτροπές σε όλη τη χώρα για την υποχρεωτική ιατρική εξέταση κατόχων αδειών οδήγησης που έχουν συμπληρώσει την ηλικία των ογδόντα ετών καθώς και την ιατρική επανεξέταση υποψήφιων οδηγών.