«Τη στιγμή που η Ελλάδα είναι μεταξύ των δύο ακριβότερων χωρών της ΕΕ στην αμόλυβδη βενζίνη (ενώ πέρυσι ήταν η ένατη φθηνότερη), ο νόμος για τα καύσιμα δεν εφαρμόζεται.», τόνισε ο Κωστής Χατζηδάκης, μετά τις αποκλίσεις που διαπιστώθηκαν στη τιμή της αμόλυβδης μεταξύ αστικών κέντρων και Περιφέρειας και το «άλμα» που έκανε η αμόλυβδη στα 1,70 ευρώ σε πολλά πρατήρια καυσίμων σε αρκετές περιοχές της Ελλάδας.
Και συμπλήρωσε: «Και αυτό, παρόλο που προβλέπει, μεταξύ των άλλων, κοστολογικούς ελέγχους σε όλα τα στάδια της αγοράς, σφράγιση εγκαταστάσεων σε περίπτωση υποτροπής και χρησιμοποίηση δεξαμενών άλλων εταιριών στα νησιά, για καλύτερες συνθήκες ανταγωνισμού»
«Παράλληλα, για άγνωστους λόγους, το Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών Καυσίμων δίνει, από τον Ιούνιο, ελλιπή πληροφόρηση στους πολίτες. Εξίσου ανησυχητική είναι και η ευρύτερη εικόνα της αγοράς. Ο τιμάριθμος μιλάει από μόνος του. Δεν υπήρξαν ουσιαστικές επαφές της κυβέρνησης με φορείς της αγοράς (σουπερμάρκετ κ.λπ.), που να οδηγήσουν σε αντίστοιχα θετικά αποτελέσματα. Οι νόμοι για τις ενδοομιλικές συναλλαγές των πολυεθνικών δεν εφαρμόζονται, όπως θα έπρεπε. Και η Υπηρεσία Εποπτείας της Αγοράς δεν έχει ακόμα πλήρως στελεχωθεί», κατέληξε ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας της Νέας Δημοκρατίας.