Στην ανακοίνωση για την εγκατάσταση δικτύου οπτικών ινών στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ της χώρας προχώρησαν οι αρμόδιοι υπουργοί, Νίκος Παππάς και Κώστας Γαβρόγλου, μιλώντας για την κοινή δράση των υπουργείων Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Ο κ. Παππάς ευχαρίστησε την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για την άψογη συνεργασία, η οποία οδήγησε στην ανακοίνωση της δεύτερης κοινής δράσης των δύο υπουργείων, που αφορά την πρόσβαση των φοιτητών σε νέες τεχνολογίες και υψηλές ταχύτητες στο διαδίκτυο. Επίσης, χαρακτήρισε το έργο κρίσιμο, καθώς θα δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές να έχουν άμεση και γρήγορη πρόσβαση σε υπηρεσίες που θα τους βοηθήσουν στις σπουδές τους, τονίζοντας: «Φέρνουμε το αύριο σήμερα για όλους».
Τέλος, σημείωσε ότι η συγκεκριμένη δράση δεν καταναλώνει ευρωπαϊκούς πόρους, αλλά τους διοχετεύει εκεί που χρειάζεται, συγκεκριμένα, στην εκπαιδευτική κοινότητα της χώρας όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Και ο κ. Γαβρόγλου στάθηκε στην άψογη συνεργασία ανάμεσα στα δύο υπουργεία (ΨΗΠΤΕ-Παιδείας) η οποία αποδίδει ήδη καρπούς, καθώς η δράση ξεκινάει άμεσα. Το θέμα, ανέφερε ο κ. Γαβρόγλου, δεν αφορά υποσχέσεις για το αύριο, αλλά το τι κάνουμε σήμερα. Ο υπουργός Παιδείας ζήτησε τη συνεργασία των ΑΕΙ για τη γρηγορότερη υλοποίησή του, κάτι το οποίο -όπως είπε- θα συζητήσει μαζί τους και στη Σύνοδο των Πρυτάνεων, την ερχόμενη Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου.
Ο υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου ανοίγουν τα σχολεία στην ώρα τους και υπό εξαιρετικές προϋποθέσεις, συμπληρώνοντας ότι με συστηματική και έγκαιρη προεργασία τα σχολεία μπορούν να ανοίγουν πάντα εγκαίρως, ενώ αναρωτήθηκε γιατί κάτι τέτοιο δεν συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια. Τέλος, σε ερώτηση δημοσιογράφου για τις δηλώσεις του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκου Μητσοτάκη, περί πρόθεσής του να ιδρύσει ιδιωτικά πανεπιστήμια, ο κ. Γαβρόγλου απάντησε ότι αυτή η χώρα διαθέτει και ένα Σύνταγμα, υπογραμμίζοντας ότι στόχος της κυβέρνησης είναι η βελτίωση του δημόσιου πανεπιστημίου, η οποία πρέπει να βασιστεί και σε μόνιμες προσλήψεις προσωπικού στην παιδεία.