Αιχμηρή απάντηση στον Κυριάκο Μητσοτάκη για τις δηλώσεις του σχετικά με την υπόθεση των πλαστών πτυχίων δίνει το υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης σε μακροσκελή ανακοίνωσή του.
Η ανακοίνωση είναι η ακόλουθη:
1. Λέει ο κ. Μητσοτάκης: «Ελπίζω η Κυβέρνηση να μην φτάσει στο ακραίο σημείο φαυλότητας να επιτρέψει με οποιονδήποτε τρόπο σε υπάλληλους με παράνομους τίτλους σπουδών να παραμένουν στο Δημόσιο».
Σε ακραία σημεία φαυλότητας είχαν φτάσει οι κυβερνήσεις τις οποίες υπηρέτησε ως Υπουργός, ο κ. Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, καθώς και οι προηγούμενες κυβερνήσεις οι οποίες ανέχθηκαν να λειτουργούν φάμπρικες ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ εκπαιδευτηρίων και στη συνέχεια προσπαθούσαν με κάθε τρόπο να συγκαλύπτουν τις ανομίες τους.
Ο κ. Μητσοτάκης με αφορμή ένα θέμα οι ρίζες του οποίου βρίσκονται στην εποχή της παντοδυναμίας ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και αφορά την παράνομη λειτουργία ιδιωτικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, επιχειρεί να εμπλέξει τη Δημόσια Διοίκηση και το ΑΣΕΠ ισχυριζόμενος ότι μεγάλος αριθμός υπαλλήλων με παράνομους τίτλων σπουδών παραμένουν στο Δημόσιο.
Να θυμίσουμε στον κ. Μητσοτάκη αυτό που όφειλε να γνωρίζει: η αποκάλυψη πλαστών πιστοποιητικών ή εγγράφων επισείει την άμεση ανάκληση διορισμού ή/και την πειθαρχική του δίωξη. Προφανώς αν ο κ. Μητσοτάκης δεν βρίσκεται σε σύγχυση ή δεν γνωρίζει τους δημοσιοϋπαλληλικούς κώδικες και τους νόμους της Πολιτείας, τότε επιδιώκει να δημιουργήσει ψευδείς εντυπώσεις με σκοπό την συκοφάντηση του Δημόσιου Τομέα και όσων τον υπηρετούν.
2. Λέει ο κ. Μητσοτάκης: «Προκαλούν τους νέους ανθρώπους, που αγωνίζονται να σπουδάσουν για να αποκτήσουν, με το σπαθί τους, μια θέση στην αγορά εργασίας. Προκαλούν τους χιλιάδες συμπολίτες μας, που πέτυχαν σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και παραμένουν αδιόριστοι»
Ο κ. Μητσοτάκης προκαλεί ολόκληρη την κοινωνία και την κοινή λογική όταν υποδύεται ότι δεν γνωρίζει -παρά το ότι χρημάτισε υπουργός- ότι οι προσλήψεις γίνονται από το ΑΣΕΠ το οποίο και κάνει έλεγχο ΟΛΩΝ των πιστοποιητικών που προσκομίζουν οι υποψήφιοι για το Δημόσιο και ότι στη συνέχεια γίνεται νέος έλεγχος κατά την πρόσληψή τους από τον φορέα ή την υπηρεσία που τους προσλαμβάνει.
Ο κ. Μητσοτάκης όμως προκαλεί μιλώντας για «χιλιάδες συμπολίτες μας, που πέτυχαν σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και παραμένουν αδιόριστοι» όταν φεύγοντας από το υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης ήταν ΕΚΕΙΝΟΣ ο οποίος είχε αφήσει σε ομηρία περίπου 9.000 επιτυχόντες σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ από το 2008 και μετά.
3. Λέει ο κ. Μητσοτάκης: «Προκαλούν και προσβάλλουν τους φορολογούμενους πολίτες, που απαιτούν αξιοκρατία και διαφάνεια στο Δημόσιο, το οποίο πληρώνουν για να λειτουργεί. Νοιάζομαι προσωπικά για αυτήν την υπόθεση, γιατί αγωνίστηκα και ως Υπουργός μαζί με χιλιάδες έντιμους και άξιους Δημοσίους Υπαλλήλους να μπει ένα τέλος στο καθεστώς ανομίας που κυριαρχούσε».
Ο κ. Μητσοτάκης για το μόνο το οποίο νοιάστηκε προσωπικά ήταν για την συρρίκνωση και διάλυση του Δημόσιου Τομέα με χιλιάδες απολύσεις όπως του υπαγορεύουν οι νεοφιλελεύθερες εμμονές του.
4. Λέει ο κ. Μητσοτάκης: «Μαζί υλοποιήσαμε το αίτημα της κοινωνίας για ελέγχους που προστατεύουν το κύρος της Δημόσιας Διοίκησης και δεν δείξαμε καμία ανοχή σε αυτούς που κλέβουν το μέλλον των συμπολιτών μας».
Ο κ. Μητσοτάκης και εδώ ψεύδεται χωρίς την παραμικρή συστολή αφού ακόμη και για την υπόθεση των παράνομων εκπαιδευτηρίων και των μη νόμιμων τίτλων, υπήρξε νόμος της πρώην υπουργού Παιδείας Μαριέττας Γιαννάκου (άρθρο 24 του ν.3577/2007) ο οποίος ΟΥΔΕΠΟΤΕ εφαρμόστηκε από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ή του ΠΑΣΟΚ.
5. Λέει ο κ. Μητσοτάκης: «Αποτέλεσμα της δουλειάς μας ήταν να αναδειχθεί το θέμα των 2.000 τίτλων σπουδών “υποτιθεμένων” αριστούχων, πολλοί εκ των οποίων χρησιμοποιήθηκαν για διορισμό στο Δημόσιο. Θέλουμε να χτίσουμε μια καλύτερη Ελλάδα με αξιοκρατία».
Καμία «δουλειά» πέραν τη συγκάλυψης δεν έκανε ο κ. Μητσοτάκης ακόμη κι όταν είχε αποκαλυφθεί η υπόθεση των παράνομων ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων «Ευρώπη», στην Αρτα, με αποτέλεσμα την παραγραφή των αδικημάτων 35 εμπλεκομένων στην υπόθεση.
Αντίθετα, οι Υπουργοί Παιδείας των κυβερνήσεων του ΣΥΡΙΖΑ πραγματοποίησαν ενδελεχείς ελέγχους μέσω των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης για το σύνολο των Ιδιωτικών ΤΕΕ της χώρας και εντόπισαν όλα τα Ιδιωτικά ΤΕΕ, στα οποία σημειώθηκαν αντίστοιχες παρατυπίες που εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 24 του ν.3577/2007.
Ο πρώην Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Γ. Κατρούγκαλος, διαβίβασε τα στοιχεία των καταγγελιών της ΟΙΕΛΕ στο Σώμα Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης το οποίο συνέταξε και το σχετικό πόρισμα (328/Α/2015) του Σώματος.
Ας μας πει λοιπόν ο κ. Μητσοτάκης πόσοι από τους «χιλιάδες υποτιθέμενους αριστούχους» μπήκαν στο Δημόσιο και γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις δεν εφαρμόστηκαν οι νόμοι. Επίσης πόσοι από αυτούς μπήκαν στον ιδιωτικό τομέα και πάλι με «ψευδή» στοιχεία.
Ο κ. Μητσοτάκης θέλει την παλινόρθωση του φαύλου συστήματος το οποίο οικοδόμησε η παράταξή του και στήριξε ο ίδιος προσωπικά.
6. Λέει ο κ. Μητσοτάκης: «Οι πολίτες απαιτούν και μαζί τους απαιτώ από την Κυβέρνηση να κάνει, επιτέλους, σε κάτι, το σωστό».
Οι πολίτες απαιτούν να αποκαλυφθούν όλες οι «φάμπρικες» που είχαν στήσει οι κυβερνήσεις Νέας Δημοκρατίας και ΠΑΣΟΚ τόσο στην Εκπαίδευση όσο και στο Δημόσιο. Και θα αποκαλυφθούν.
Στον κ. Μητσοτάκη απευθύνουμε τα ίδια ερωτήματα τα οποία του θέτει και η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) με σημερινή ανακοίνωση του προέδρου της και απαιτούμε μαζί με την κοινωνία άμεσες απαντήσεις:
- Πού βρίσκονταν το 2005, όταν η ΟΙΕΛΕ ανακίνησε το ζήτημα και κατέθεσε μηνύσεις;
- Πού βρίσκονταν, όταν παραγράφονταν τα αδικήματα των 35 εμπλεκόμενων και όταν η ΟΙΕΛΕ ζητούσε τη νομική αναψηλάφιση του θέματος;
- Τι έλεγαν, όταν η Κομισιόν το 2014 «πάγωσε» τη διαδικασία αντιστοίχισης του Εθνικού με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων λόγω των παράνομων και παράτυπων τίτλων στην ιδιωτική εκπαίδευση;
- Γιατί δεν πήραν θέση, όταν ο Σύνδεσμος των ιδιοκτητών (ΣΙΕΙΕ) μήνυσε τον Πρόεδρο της ΟΙΕΛΕ, επειδή κατήγγειλε το θέμα των τίτλων και των διορισμών των κατόχων τους στο Δημόσιο στην Κομισιόν (απηυδισμένος από την απόλυτη απραξία των προηγούμενων κυβερνήσεων που κάλυπταν τους πραγματικούς ενόχους); Τώρα τάχα θυμήθηκαν το θέμα;