«Όταν λέμε απελευθέρωση, εννοούμε απελευθέρωση. Με κανόνες, διαφάνεια και δικαιοσύνη», τονίζει για το άνοιγμα του επαγγέλματος των ιδιοκτητών ταξί, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων , Γιάννης Ραγκούσης.
«Θα υπάρξουν κανόνες, κανόνες όμως απελευθέρωσης και όχι προσχήματα ή πληθυσμιακά τεχνάσματα, όπως ζητούν οι ιδιοκτήτες ταξί, για να μην αλλάξει τίποτα», επισημαίνει ο Γιάννης Ραγκούσης σε συνέντευξη του στην εφημερίδα «RealNews».
Ο κ. Ραγκούσης, απορρίπτει το επιχείρημα του κορεσμού του επαγγέλματος αναφέροντας ότι αυτό το ίδιο εμπεριέχει την σοφιστεία και την επιπολαιότητα του επιχειρήματος: «Γιατί ποιος θα ήθελε να επενδύσει κεφάλαια, να προβεί σε έξοδα και να αναλώσει τη ίδια του την εργασία σε ένα κορεσμένο χώρο, που δεν έχει να του προσφέρει τίποτα»; ρωτάει.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογραμμίζει, ότι δεν πρόκειται για προσωπική του πολιτική. «Η απελευθέρωση των επαγγελμάτων συνιστά κορυφαία επιλογή της κυβέρνησής μας, προγραμματική μας δέσμευση και πάνω απ΄όλα εθνική ανάγκη για την αναπτυξιακή επανεκκίνηση, την τόνωση της απασχόλησης και την πάταξη της φοροδιαφυγής και της διαφθοράς».
Επισημαίνει ότι εξαίρεση, σύμφωνα με τον ίδιο νόμο, από την απελευθέρωση προβλέπεται μόνο για λόγους επιτακτικού δημοσίου συμφέροντος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι προφανές ότι επιτακτικό δημόσιο συμφέρον συνιστά η απελευθέρωση με κανόνες, που θα ενισχύσει την ανάπτυξη και την απασχόληση με όρους διαφάνειας, και όχι η διατήρηση ενός καθεστώτος κλειστής και μαύρης αγοράς. Και στη Βουλή, που ότι γράφει δεν ξεγράφει, όπως πάντα, όλοι αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας, πρωτίστως απέναντι στη κοινωνία, υπογραμμίζει.
Για τις πρόσφατες κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών ταξί , επιρρίπτει πολιτικές ευθύνες στον πρόεδρο της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά.
«Χωρίς την κάλυψη και την ενθάρρυνση του ποτέ δεν θα μπορούσε ο πρόσφατα διορισμένος από τον κ. Σαμαρά επικεφαλής του Συνδικαλιστικού της Νέας Δημοκρατίας να αθετήσει τη συμφωνία διαλόγου στην οποία οι ιδιοκτήτες είχαν καταλήξει με το υπουργείο. Σας υπενθυμίζω δε ότι, ενώ στις 13 Ιουλίου υπέβαλαν τις προτάσεις τους γραπτώς, δυο μέρες μετά ξεκίνησαν απρόκλητα και αναιτιολόγητα την απεργία τους, πριν καν το υπουργείο τους απαντήσει».