Τους κεντρικούς στόχους της παρουσίασε η αναπληρωτής Υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά , στους Περιφερειάρχες όλης της χώρας , σε συνάντηση που είχαν σήμερα . Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ένωσης Περιφερειών η «Εθνική Στρατηγική για το Τουρισμό» αποτελείται από δύο άξονες: Το «Πενταετές Σχέδιο Δράσης» και το «Ελλάδα – Εικόνα και Ταυτότητα». Μεταξύ των κεντρικών στόχων της Εθνικής Στρατηγικής είναι η επιμήκυνση Τουριστικής Περιόδου , η αναβάθμιση της ποιότητας των Τουριστικών Προϊόντων και Υπηρεσιών, η βελετίωση των υποδομών , η αύξηση των εσόδων ανά επέκταση , η στοχευμένη και ανταγωνιστική ανάπτυξη των Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού , η προβολή του Ελληνικού Τουρισμού ,στήριξη της Επιχειρηματικότητας και των Επενδύσεων κ.α Επίσης συζητήθηκαν και οι τρόποι ανάπτυξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού (Πολιτιστικός – Θρησκευτικός, Ιατρικός – Ιαματικός, Υπαίθρου – Γαστρονομία, ΣυνεδριακόςΚρουαζιέρες /Yachting, City break, Αθλητικός – προπονητικός Τουρισμός και Luxury).
Σχετικά με το νέο ΕΣΠΑ τονίστηκε η ανάγκη στόχευσης σε πέντε προτεραιότητες: Την Αναβάθμιση και υψηλή ποιότητα, τις Υποδομές, Υπηρεσίες και Προϊόντα, την Τουριστική Εκπαίδευση, τις Συντονισμένες δράσεις προώθησης τουριστικού προϊόντος και την Ανάπτυξη Ειδικών Μορφών Τουρισμού. Στο πλαίσιο της προσέλκυσης νέων αγορών, τονίστηκε η ανάγκη μίας κοινής προσπάθειας για το άνοιγμα σε νέες αγορές με στόχευση στις Αραβικές χώρες, την Τουρκία, την Κίνα και Κορέα, τη Βραζιλία καθώς και την ενδυνάμωση των αγορών της Αμερικής και της Ρωσίας.
Η Υπουργός ενημέρωσε πως τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει μία περιοδεία στις περιφέρειες της χώρας προκειμένου να καταγραφούν οι προτάσεις για τη χάραξη της εθνικής στρατηγικής, τον σχεδιασμό του νέο ΕΣΠΑ, οι ανάγκες και τα προβλήματα της κάθε περιοχής. Στόχος είναι μέχρι το Νοέμβριο να έχει καταρτιστεί το εθνικό σχέδιο για τον τουρισμό. Στο πλαίσιο των συζητήσεων με τους Περιφερειάρχες επίσης υπήρξε ενημέρωση για την καμπάνια που τιτλοφορείται «welcome 2015» και αφορά σημεία υποδοχής τουριστών (αεροδρόμια, λιμάνια κ.α.), για τις δυνατότητες προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος μέσα από τη βιομηχανία του κινηματογράφου αλλά και για την προβολή σειράς ντοκιμαντέρ και επεισοδίων προώθησης της χώρας μας σε νέες αγορές όπως η Ρωσία, οι Αραβικές χώρες, η Κίνα, η Κορέα κ.α. Ο Πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας και Περιφερειάρχης Θεσσαλία, Κώστας Αγοραστός εστίασε στην ανάγκη διαμόρφωσης ενός κοινού οράματος μεταξύ του υπουργείου, του ΕΟΤ, των Περιφερειών και των υπολοίπων φορέων, σημειώνοντας πως το τουριστικό προϊόν θα πρέπει να αναπτυχθεί «με έμφαση στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της κάθε περιοχής».