Αν κάτι έχει ξεχωρίσει στην πορεία προς τις φοιτητικές εκλογές είναι σίγουρα η έντονη και εντυπωσιακά πρωτότυπη παρουσία σε επίπεδο καμπάνιας των μικρών της Συγγρού. Διαδίκτυο, social media, εναλλακτικές δράσεις κ.α. ήρθαν να πλαισιώσουν τις παραδοσιακές μορφές δράσης, δίνοντας έτσι μια εντυπωσιακή ώθηση στη νεολαία.
Πλέον εχθροί και φίλοι παραδέχονται πως οι γαλάζιοι επέστρεψαν για τα καλά, την ίδια ώρα που τη Λυκούργου άρχισαν να σκάνε τα πρώτα πονηρά χαμόγελα ικανοποίησης. Το «κλειδί» στην αλλαγή της εικόνας της γαλάζιας νεολαίας δεν είναι τίποτα άλλο παρά μία ομάδα στρατηγικής και σχεδιασμού που έχει δημιουργηθεί από τους ίδιους τους ΔΑΠίτες με όρεξη και μεράκι για δουλειά.
Web design, Social Media, Viral λογικές και άλλες παρόμοιες λέξεις φαίνεται πως έχουν μπει για τα καλά στο λεξιλόγιο των γαλάζιων, οι οποίοι έχουν καταφέρει να παράγουν εξ’ ολοκλήρου οι ίδιοι την εικόνα τους χωρίς να απευθύνονται σε ειδικούς, γραφίστες κλπ, εξοικονομώντας ταυτόχρονα σε δύσκολες εποχές σημαντικά ποσά.