Σε έναν αγώνα δρόμου έτσι ώστε να βρεθούν λύσεις σε βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους αλλά και να υλοποιηθούν όσα έχουν εξαγγελθεί βρίσκεται το κυβερνητικό επιτελείο. Ο χρόνος πιέζει έως την ΔΕΘ οπότε και ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα θέλει να προχωρήσει σε έναν απολογισμό του κυβερνητικού έργου αλλά και σε νέες εξαγγελίες για την συνέχεια.
Εκτός από τα προβλήματα που έχουν ήδη εντοπιστεί και γίνεται προσπάθεια να επιλυθούν, οι κεραίες των συνεργατών του πρωθυπουργού είναι συνεχώς τεντωμένες έτσι ώστε όπου χρειάζονται παρεμβάσεις αυτές να γίνονται άμεσα, εάν είναι εφικτό, ενώ οι υπουργοί οφείλουν να εποπτεύουν την εύρυθμη λειτουργία σε όλο το φάσμα των αρμοδιοτήτων τους.
Περιμένουν τις τιμές
Μέσα στα επόμενα 24ωρα θα πρέπει να έχουν οριστικοποιηθεί και οι τελευταίες λεπτομέρειες όσον αφορά στις παρεμβάσεις που θα γίνουν στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος. Αυτό που περιμένουν στο αρμόδιο υπουργείο, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι οι τιμές στις αρχές του μήνα και θα ανακοινωθεί από τον αρμόδιο υπουργό η στήριξη στα νοικοκυριά. «Γνωρίζουμε το πρόβλημα και για αυτό ήρθαμε πολύ πιο μπροστά από την εξέλιξη να ανακοινώσουμε αυτή τη στήριξη που μάλιστα θα προκύψει από μια ειδική εισφορά που θα πληρώσουν εταιρείες», τόνιζε κυβερνητικό στέλεχος στο Newsbeast.
Μάχη κατά της ακρίβειας εντός και εκτός
Όσον αφορά στην ακρίβεια ειδικά στα τρόφιμα ο πληθωρισμός δείχνει να αποκλιμακώνεται και ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης δηλώνει αισιόδοξος ότι σύντομα αυτό θα αποτυπωθεί και στο ράφι.
Παράλληλα, οι επαφές με την Κομισιόν συνεχίζονται έτσι ώστε να πάρουν σάρκα και οστά οι παρεμβάσεις που ζήτησε από την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ο πρωθυπουργός με την επιστολή του για την πρακτική των πολυεθνικών.
Επίσης, υλοποιείται η απόφαση που ελήφθη πρόσφατα από τον πρωθυπουργό για την ενίσχυση της Επιτροπής Ανταγωνισμού έτσι ώστε να ενταθούν οι έλεγχοι και να εντοπιστούν και να παταχθούν πρακτικές καρτέλ στην ελληνική αγορά.
Για τον λόγο αυτό μέχρι να ολοκληρωθεί η πρόσληψη των 50 αθροιστικά στελεχών, αποφασίστηκε να δοθεί εκτάκτως η δυνατότητα με κατ’ εξαίρεση διαδικασίες, να μπορούν να αποσπαστούν υπάλληλοι από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα εφόσον το επιθυμούν στην Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Εκσυγχρονισμός των συγκοινωνιών
Ένα επίσης μεγάλο ζητούμενο είναι ο εκσυγχρονισμός των συγκοινωνιών. Μπορεί μεν να έχουν ενταχθεί νέα λεωφορεία στον στόλο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης όμως ο δρόμος είναι μακρύς καθώς ειδικά τις ημέρες του ατελείωτου καύσωνα οι πολίτες «έβρασαν» στην κυριολεξία στα βαγόνια του Μετρό χωρίς κλιματισμό αλλά και σε λεωφορεία που επίσης δεν κλιματίζονται και μετατρέπονται σε θαλάμους αερίων.
Οι πιέσεις στην ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών είναι έντονες γιατί δεν είναι μόνο ο εκσυγχρονισμός του στόλου των λεωφορείων αλλά και η πύκνωση των δρομολογίων. Τον τόνο έδωσε πρόσφατα ο ίδιος ο πρωθυπουργός ο οποίος επισκεπτόμενος το αμαξοστάσιο του ΟΑΣΑ είχε πει: «Δεν φτάνει να έχουμε σύγχρονα λεωφορεία, πρέπει να έρχονται και να κινούνται μέσα στις πόλεις γρήγορα».