Μετά από εκείνο των MotoGP, οι FIM και Dorna έδωσαν στη δημοσιότητα και το πρώτο, κατά τα συνήθη προσωρινό, αγωνιστικό ημερολόγιο του 2014 για το παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike. Κατά κανόνα τα Superbike βολεύονται στις «τρύπες» των ημερομηνιών που απομένουν, αφού πρώτα καθοριστούν οι σαιζόν της F1 και των MotoGP.
Στον κατάλογο συναντάμε 14 αγώνες, ένας από τους οποίους δεν έχει βρει ακόμη προορισμό, ο τελευταίος της 2ας Νοεμβρίου. Επίσης για 3 ή 4 ακόμα αγώνες δεν υπάρχουν υπογεγραμμένα συμβόλαια με τη Dorna, θεωρείται όμως πως θα υπογραφούν και όλα θα πάνε καλά.
Η σαιζόν ξεκινά παραδοσιακά από την Αυστραλία για Superbike και Supersport, στις 23 Φεβρουαρίου. Επίσης παραδοσιακά ακολουθεί ένα τεράστιο διάλειμμα 7 εβδομάδων μέχρι το 2ο γύρο, που το ’14 θα διεξαχθεί στην ισπανική πίστα Motorland Aragon.
Κατόπιν ο κόσμος των WSBK συνεχίζει την τουρνέ του στην Ευρώπη με Ολλανδία (Assen), Ιταλία (Imola) και Βρετανία (Donington Park) πριν μεταναστεύσει στην Sepang για τον αγώνα της Μαλαισίας. Επιστροφή στην Ευρώπη για άλλους δύο γύρους σε Ιταλία πάλι (Misano) και Πορτογαλία (Portimao).
Στη συνέχεια ξαναπετάνε ως την άλλη άκρη του κόσμου, για τον αγώνα της Laguna Seca στην Καλιφόρνια, που πήρε τη θέση του αγώνα MotoGP.
Καλοκαιρινό διάλειμμα 8(!) εβδομάδων και πριν οι αναβάτες ξεχάσουν να οδηγούν, έρχεται ο δεύτερος ισπανικός αγώνας στη Jerez de la Frontera, αρχές Σεπτεμβρίου. Αμέσως μετά ο ρώσικος αγώνας στη Μόσχα, ακολουθούμενος κολλητά από το γαλλικό στο Magny Cours. Η σαιζόν ολοκληρώνεται με δύο μακρινούς αγώνες, τον πρώτο στη Νότια Αφρική που επιστρέφει στα Superbike. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στην πίστα Welkom και όχι στην Kyalami.
Τέλος προβλέπεται ένας αγώνας «μυστήριο» που δεν κατονομάζεται, στις 2 Νοεμβρίου. Πιθανώς αποτελεί μία ακόμα προσπάθεια να ενταχθεί στο ημερολόγιο η Ινδία (με την πίστα Buddh International Circuit), η Αργεντινή ή η Βραζιλία.
Δύο τρανταχτά ονόματα λείπουν από το ημερολόγιο του 2014: το Silverstone και η Monza όπου ο ασφαλτοτάπητας, ειδικά στο βρεγμένο, γλιστράει φοβερά.