Αθόρυβη στα αλήθεια η ηλεκτρική Superbike της Lightning Motorcycles, αλλά η νίκη της στην φοβερά απαιτητική «Ανάβαση προς τα Σύννεφα» έσκασε με πάταγο στο αγωνιστικό στερέωμα.
Μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα ταχύτερη όλων; Αν είναι δυνατόν. Κι όμως, ο Curlin Dunne έγραψε ιστορία, όπως και η MotoCzysz στο Isle of Man. Με τη διαφορά ότι εδώ η αγωνιστική της Lightning Motorcycles στήθηκε στα ίσια απέναντι στις βενζινοκίνητες, αγωνιζόμενη στην ίδια κατηγορία με τις προηγούμενες νικήτριες, τις Ducati Multistrada.
Φέτος ο Dunne δεν κατόρθωσε να σπάσει το 9’ 52.819, το απόλυτο ρεκόρ της ανάβασης που κατέχει ο ίδιος από πέρυσι με μια Multistrada 1200 S. Όμως έκανε ένα απίστευτο 10’ 00.694 που προϊδεάζει για κατάρριψη και του απόλυτου ρεκόρ πολύ σύντομα… ίσως και του χρόνου.
Καλύτερος χρόνος με βενζινοκίνητη μοτοσυκλέτα ήταν το 10’ 21.323 του Bruno Langlois, πάνω στη σπεσιαλίστρια της κατηγορίας, μια Ducati Multistrada 1200 S.
Και έτσι χάρη στην προσγείωση της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας στην κορυφή του Pikes Peak και των χρονολογίων, η 91η διοργάνωση της Pikes Peak International Hill Climb θα μείνει στην ιστορία.
Πολλοί πιστεύουν πλέον ότι τα ηλεκτρικά οχήματα, δίτροχα και τετράτροχα, σύντομα θα επικρατήσουν ολοκληρωτικά σε τέτοιες διοργανώσεις μικρών αποστάσεων. Η περιορισμένη χωρητικότητα των μπαταριών τους δεν ενδείκνυται για αγώνες διαρκείας, πάνω από 15-20 λεπτά δηλαδή…
Το εξωπραγματικό φετινό ρεκόρ του Sebastian Loeb με το Peigeot 208 T16 8’13″878 θα πέσει πιο δύσκολα, καθώς θα πρέπει να βρεθεί όχι μόνον το κατάλληλο όχημα αλλά και ο αναβάτης που θα μπορέσει να οδηγήσει τελειότερα από το γάλλο πολυπρωταθλητή του WRC.
Όπως και να ‘χει πάντως, οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες έχουν αρχίσει να γράφουν τις πρώτες τους θριαμβευτικές σελίδες στο μεγάλο βιβλίο των αγώνων.