Αντίθετα προς το ρεύμα της εποχής, που θέλει τις ομάδες να συρρικνώνονται, ο βετεράνος Lucio Cecchinello σκοπεύει να μεγαλώσει την οικογένεια της Ομάδας του LCR Honda.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα GPOne, ο Ιταλός πρώην αγωνιζόμενος των GP αναζητεί τρόπο για να φέρει έναν δεύτερο αναβάτη δίπλα στον Stefan Bradl –από την επόμενη σαιζόν βέβαια.
Ο Bradl θα συνεχίσει να οδηγεί μια εργοστασιακή Honda RC213V υποστηριζόμενη από το HRC. Ο δεύτερος θα οδηγεί μία από τις «εκδόσεις παραγωγής» του ίδιου RCV που το HRC σχεδιάζει να πουλά από το 2014, αντί ενός εκατομ. ευρώ, ως εναλλακτική των CRT.
Κατά τον Cecchinello με 1,8 εκατ. ευρώ ετησίως καλύπτονται όλα τα έξοδα. Το ποσό καλύπτει την αγορά της μοτοσυκλέτας και τους μισθούς 7 μελών της ομάδας (έναν επικεφαλής μηχανικό, έναν αναλυτή δεδομένων, τέσσερις μηχανικούς και έναν τεχνικό ελαστικών).
Αλλά ποιος θα είναι ο αναβάτης; Πρώτα από όλα αυτό εξαρτάται από τον χορηγό. Ενδιαφέρον υπάρχει από ασιατικές εταιρείες, κάτι που σημαίνει ότι ο αναβάτης θα πρέπει να προέρχεται από την ήπειρο αυτή. Όμως η νέα φουρνιά των Ασιατών αναβατών, παρότι αυξημένη τα τελευταία χρόνια, δεν έχει ωριμάσει ακόμα ώστε να οδηγεί στα MotoGP.
Ως πιο ελπιδοφόρος θεωρείται ο Zulfahmi Khairuddin. Όμως το 2013 θα οδηγήσει πάλι ένα Red Bull KTM στην Μoto3 και μετά χρειάζεται δύο σαιζόν τουλάχιστον στην Moto2, πριν ανέβει να παίξει με τους μεγάλους.
Υπάρχουν και δύο Ινδονήσιοι από τους οποίους ο μεν Rafid Topan Sucipto θα είναι φέτος rookie στην Moto2, ενώ ο Doni Tata Pradita έχει χάσει την επαφή με τους αγώνες τα τελευταία δύο χρόνια.
Εναλλακτική θα μπορούσε να αποτελέσει ο Takaaki Nakagami -προσφιλής επιλογή και για την Honda- αλλά δεν είναι βέβαιο ότι ένας Ιάπωνας θα γινόταν αποδεκτός από χορηγό της νοτιοανατολικής Ασίας.