Τι θα συνέβαινε αν παίρναμε τον V4 κινητήρα της συλλεκτικής Desmosedici και τον τοποθετούσαμε σε ένα πλαίσιο ποδηλατικού τύπου για να αναπαράξουμε το θρυλικό Cucciolo;
Όλοι έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας μια τρελή σκέψη που καμιά φορά μας κρατά ξύπνιους τα βράδια, όσο απίθανη κι αν ακούγεται. Για το μεξικανό βιομηχανικό σχεδιαστή Alex Garoli, μια τέτοια σκέψη αφορούσε στο παραπάνω ερώτημα. Αν δείτε την προσωπική του σελίδα θα αντιληφθείτε πως ο εν λόγω σχεδιαστής έχει μια σχέση πάθους με τους δύο τροχούς και το μοντελισμό.
Η ιδέα του λοιπόν ήταν να σχεδιάσει την αναβίωση του Gucciolo, επιλέγοντας ωστόσο τον κινητήρα από το εντελώς αντίθετο άκρο. Το πάλαι ποτέ πενηνταράκι με την τελική των 60 χ.α.ώ με τον κινητήρα των MotoGP από την πρώτη Desmosedici του 2003, ένα θηρίο 200 ίππων. Όπως έγραψε και ο ίδιος στο Facebook όταν πρωτοπαρουσίασε τις φωτογραφίες του Desmosedici Cucciolo, «είναι η ιδανική μοτοσυκλέτα για να σκοτωθείς, έξω από κάθε λογική, ένα πλαίσιο ποδηλάτου και ένας τετρακύλινδρος κινητήρας Ducati Desmo από τα MotoGP».
Το αποτέλεσμα είναι απλώς εντυπωσιακό, τόσο που ειλικρινά μας κάνει να παραβλέπουμε το γεγονός πως το Desmosedici Cucciolo είναι ένα μοντελάκι υπό κλίμακα και όχι μια πραγματική μοτοσυκλέτα. Μάλιστα πολύ αμφιβάλλουμε αν θα βρεθεί ποτέ κανείς να το κατασκευάσει πραγματικά σε ένα λειτουργικό πρωτότυπο. Εκτός αν κάποιος δώσει στον κύριο Garoli ένα μοτέρ από Desmosedici και αρκετά λεφτά για να κατασκευάσει τα υπόλοιπα.
Το Cucciolo (δηλαδή το… «Κουταβάκι») είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Ducati. Δημιουργήθηκε το 1946 στην κατεστραμμένη μεταπολεμική Ιταλία και βασίστηκε σε έναν κινητήρα που κατασκεύασε η εταιρεία Siata (Societa Italiana per Applicazioni Tecniche Auto-Aviatorie) με έδρα στο Τορίνο της βόρειας Ιταλίας.
Σχεδιασμένο για να μπορεί να τοποθετηθεί σε ποδήλατο, το μικρό μονοκύλινδρο των 49 κ.εκ. θα παρέμενε μια άσκηση επί χάρτου αν δεν βρισκόταν η Ducati -προπολεμικά γνωστή από τον χώρο των ηλεκτρικών συσκευών- να αναλάβει την παραγωγή του. Το Cucciolo γεννήθηκε έτσι στο Borgo Panigale σημειώνοντας 200.000 πωλήσεις σε μια εξαετία, οδηγώντας σε πολυάριθμα μοντέλα δρόμου και αγώνων για να κλείσει την πορεία του με τη σειρά 65 το 1958.
Δείτε το βίντεο που ετοίμασε ο Alex Garoli για την παρουσίαση του Desmosedici Cucciolo…
Πηγή: mototriti.gr