Αναμφίβολα το όνομα του νέου concept της Akrapovic είναι κάτι παραπάνω από περιγραφικό. Αυτή η μοτοσυκλέτα δε μπορεί παρά να σχεδιάστηκε ένα βράδυ με πανσέληνο…
Η επίσημη πρώτη παρουσίαση του Full Moon έγινε κατά τη διάρκεια της έκθεσης Bad Salzuflen Custombike Show στη Γερμανία, το τριήμερο 5 ως 7 Δεκεμβρίου.
Όπως είχε συμβεί και με το πρωτότυπο Morsus το 2011, η Akrapovic ανέθεσε τη σχεδίαση στη συμπατριώτισά της Dreamachine Motorcycles και το αποτέλεσμα είναι δίχως άλλο αξιομνημόνευτο.
Στο επίκεντρο βρίσκουμε έναν knucklehead V2 της αμερικανικής S&S με όλα τα 1.524 κυβικά εκατοστά του. Επειδή ωστόσο αυτή είναι μια πρωτότυπη εκθεσιακή μοτοσυκλέτα και το τελευταίο πράγμα που μπορεί να μας ενδιαφέρει είναι το πώς οδηγιέται, ας ρίξουμε λίγο περισσότερο φως στα στοιχεία που βγάζουν μάτια.
Αρχή από τον μπροστινό τροχό των τριάντα ιντσών που είναι κατασκευασμένος από ανθρακόνημα και αλουμίνιο με ένα γιγάντιο, περιμετρικό ανθρακονημάτινο δίσκο.
Καθόσον η Akrapovic είναι μια εταιρεία που κατασκευάζει εξατμίσεις, εύλογα θα περιμένουμε το ζουμί να βρίσκεται στην ανάλογη περιοχή. Όλη αυτή η κατασκευή της ουράς έχει στηθεί από ατσάλινα φύλλα και είναι ένα μέρος του πλαισίου που θυμίζει λίγο Vespa από μηχανολογικής πλευράς.
Αν απορείτε γιατί δε φαίνονται οι εξατμίσεις στη μοτοσυκλέτα της Akrapovic, είναι επειδή ουσιαστικά ολόκληρη η ουρά είναι οι εξατμίσεις! Για την ακρίβεια αποτελούν το εξωτερικό μέρος των εξατμίσεων, οι οποίες έχουν ενσωματωθεί στα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία της μοτοσυκλέτας.
Κάτω από την ουρά επίσης κρύβεται και η πίσω υδραυλική ανάρτηση, η οποία επιτρέπει στη μοτοσυκλέτα να κάθεται όταν παρκάρει, εξαλείφοντας έτσι την ανάγκη για σταντ.
Αν κάτι είναι σίγουρο, είναι πως πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που τραβάει τα βλέμματα όπου κι αν βρεθεί.
Πηγή: mototriti.gr