Νέες τεχνικές λεπτομέρειες και παραλλαγές χρωμάτων σηματοδοτούν τις τρεις νέες εκδόσεις, Stone, Special και Racer της εταιρείας από το Mandello del Lario για το V7.

Με βάση την τεχνική πλατφόρμα του V7, οι τρεις νέες εκδόσεις του ιταλικού μύθου, μοιράζονται ένα κοινό τεχνική διαφοροποίηση. Το βολάν είναι νέο και πλέον σε λουτρό λαδιού που αντικαθιστά το προηγούμενο ξηρό δυναμό.

Τροποποιεί έτσι ελαφρά το μπροστινό άκρο του θρυλικού V-twin 90° κινητήρα, χάρη σε ένα νέο, πιο συμπαγές κάλυμμα με πιό ελκυστική εμφάνιση.

Άμεσα αναγνωρίσιμα, τα μοντέλα της σειράς V7 παραμένουν ένας θρύλος για την ιστορική μάρκα της Moto Guzzi, η οποία υποστηρίζεται και από άλλα επιβλητικά μοντέλα, όπως τα California 1400 Custom και Touring.

Ειδικά στην αγορά της Ευρώπης και κόντρα στην αρνητική τάση της εποχής σε ότι αφορά την αγορά μοτοσυκλετών, η ιστορική μάρκα του Mandello del Lario, διαγράφει μία εξαιρετική πορεία, καταγράφοντας σταθερή αύξηση πωλήσεων τα τρία τελευταία χρόνια.

Η πορεία των πωλήσεων μοντέλων της Moto Guzzi, παγκόσμια, έχει αυξηθεί από τις 4.500 μοτοσυκλέτες το 2010 σε περισσότερες από 6.800 το 2013, παρουσιάζοντας μία αύξηση της τάξεως του +51%.

Stone, Special και Racer είναι τα τρία μοντέλα που συνθέτουν το φάσμα της σειράς Moto Guzzi V7.

MG V7 Stone: Το πιο εκλεπτυσμένο και ευέλικτο της σειράς, το V7 Stone ενισχύεται από λεπτομέρειες που τονίζουν το μινιμαλιστικό χαρακτήρα του. Το πιο προσιτό στο ευρύ κοινό, από τα μοντέλα της σειράς V7, αλλάζει εμφάνιση και μετατρέπεται σε ένα «black look» σύνολο.

Τώρα οι εκδόσεις με τη διχρωμία, είναι βαμμένες σε μαύρο χρώμα, όπως και κάθε άλλο μεταλλικό μέρος της μοτοσυκλέτας, με εξαίρεση τον κινητήρα, το τελικό της εξάτμισης και το πιρούνι.

Το μόνο που έμενε να γίνει ήταν μία τελευταία πινελιά στο χρώμα του ρεζερβουάρ για να σηματοδοτηθεί ο ιδιαίτερος χαρακτήρας: sport look για το νέο «Rosso Corposo», σατέν φινίρισμα για το «Verde Agata» και μητροπολιτικός αέρας για το «Nero Ruvido».

MG V7 Special: Το μοντέλο είναι ό,τι πιο κοντινό στην αρχική ιδέα του V7, καθώς μοιράζεται τα ίδια γραφικά με τον προκάτοχο του. Απέκτησε δε και την ονομασία «Essetre» (S3), προς τιμή της V750 του 1974, που εισήγαγε τα δισκόφρενα για πρώτη φορά στα μοντέλα της Moto Guzzi.

Το V7 Special είναι διαθέσιμο σε δύο βασικούς συνδυασμούς χρωμάτων: ασημί μεταλλικό με μαύρες λωρίδες και μαύρο χρώμα με πορτοκαλί λωρίδες, που ακολουθούν πιστά τα χρώματα του διάσημου προγόνου.

Το ρεζερβουάρ φέρει σε ανάγλυφο το ιστορικό λογότυπο, ενώ οι ζάντες είναι επίσης βαμμένες σε μαύρο χρώμα αντί για χρώμιο.

MG V7 Racer: Παράγεται σε αριθμημένη έκδοση, όπως αναφέρεται και στην εορταστική πλακέτα που το συνοδεύει, και παραμένει και στην τρίτη του έκδοση.

Με μία γρήγορη ματιά βλέπουμε ότι το πλαίσιο παραμένει κόκκινο και το ρεζερβουάρ σε χρώμιο, αλλά οι λεπτομέρειες, όπως τα πλαϊνά πλαστικά, οι καθρέφτες και τα προστατευτικά των μαρσπιέ, είναι πλέον βαμμένα σε μαύρο ματ χρώμα, προσφέροντας μία εντυπωσιακή αντίθεση με το γυαλιστερό χρωμιωμένο ρεζερβουάρ 22 λίτρων.

Ο αριθμός «7» παραμένει στο μπροστινό φέρινγκ και στην ουρά του μοντέλου, αλλά τώρα είναι από χρώμιο επίσης, σε αντίθεση με το λευκό χρώμα της προηγούμενης έκδοσης.

Η μονή σέλα είναι επίσης νέα, αν και όσοι ενδιαφέρονται θα μπορούν να παραγγείλουν και την έκδοση με διπλή σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη. Το κόκκινο πλαίσιο, εξακολουθεί να είναι εμφανές, εμπνευσμένο από τα πρώτα θρυλικά V7 Sport με το CrMo πλαίσιο.

Το πλαίσιο έχει υποστεί ειδική κατεργασία, όπως και τα κέντρα των τροχών και το ψαλίδι, η οποία επιτείνει το γυαλιστερό φινίρισμα και δίνει έμφαση στην καθαρότητα της αρχιτεκτονικής του. Το Moto Guzzi είναι γραμμένο επίσης με κόκκινο χρώμα, ακριβώς όπως και στην πιο πρόσφατη California Custom.

 

V7 STONE

Κινητήρας

V-twin 90°, 4 χρονος, 2 βαλβίδες στον κύλινδρο

Κυβισμός

744 cc

Διάμετρος/Διαδρομή

80 x 74 mm

Σχέση συμπίεσης

10.5 ± 0.5 : 1

Μέγιστη ισχύς

50 hp (36.8 KW) – 6250 rpm

Μέγιστη ροπή

59.5 Nm – 3000 rpm

Τύπος μετάδοσης

Μηχανική. Πρωτεύουσα σχέση μετάδοσης με γρανάζια: 21/16 (1.312)
Τελική σχέση μετάδοσης με άξονα: 33/8 (4.125)

Τροφοδοσία

Σώματα ψεκασμού Ø 36 mm

Καταλύτης / Εξάτμιση

Με τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα και αισθητήρα οξυγόνου (λ)

Ανάφλεξη

Magneti Marelli

Σύστημα λίπανσης

Υγρό κάρτερ με λοβοειδή αντλία

Σύστημα ψύξης

αεροελαιόψυκτο

Κιβώτιο

5 σχέσεις: 1η 11/26 = 1 : 2.363, 2α 14/23 = 1 : 1.642, 3η 18/23 = 1 : 1.277, 4η 18/19 = 1 : 1.055,  5η 25/22 = 1 : 0.880

Σύστημα εκκίνησης

Μίζα

Τύπος συμπλέκτη

Ξηρός μονόδισκος

Πλαίσιο

Σωληνωτό διπλής δοκού από υψηλής αντοχής χάλυβα.

Ανάρτηση εμπρός

Τηλεσκοπικό υδραυλικό πιρούνι Marzocchi Ø 40. Διαδρομή τροχού 130 mm

Ανάρτηση πίσω

Αιωρούμενος βραχίονας ελαφρού κράματος με 2 αμορτισέρ ρυθμιζόμενης προφόρτισης ελατηρίου. Διαδρομή τροχού 118 mm

Φρένο εμπρός

Πλευστός δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι, Ø 320 mm, με δαγκάνες 4 αντικρυστών εμβόλων

Φρένο πίσω

Δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι, Ø 260 mm, πλευστή δαγκάνα 2 παράλληλων εμβόλων

Τροχός εμπρός

2.50” x 18”

Τροχός πίσω

3.50” x 17”

Ελαστικό εμπρός

100/90 R18 56H ή 100/90 V 18 56V

Ελαστικό πίσω

130/80 17 67H ή 130/80 V 17 67V ή 130/80 17 65H

Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο

2185/800/1435 mm

Βάρος κενό

186 kg

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

21 lt (ρεζέρβα 2.5 lt)

Μέγιστη ταχύτητα

165 km/h

 
 
 
 

V7 SPECIAL

Κινητήρας

V-twin 90°, 4 χρονος, 2 βαλβίδες στον κύλινδρο

Κυβισμός

744 cc

Διάμετρος/Διαδρομή

80 x 74 mm

Σχέση συμπίεσης

10.5 ± 0.5 : 1

Μέγιστη ισχύς

50 hp (36.8 KW) – 6250 rpm

Μέγιστη ροπή

59.5 Nm – 3000 rpm

Τύπος μετάδοσης

Μηχανική. Πρωτεύουσα σχέση μετάδοσης με γρανάζια: 21/16 (1.312)
Τελική σχέση μετάδοσης με άξονα: 33/8 (4.125)

Τροφοδοσία

Σώματα ψεκασμού Ø 36 mm

Καταλύτης / Εξάτμιση

Με τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα και αισθητήρα οξυγόνου (λ)

Ανάφλεξη

Magneti Marelli

Σύστημα λίπανσης

Υγρό κάρτερ με λοβοειδή αντλία

Σύστημα ψύξης

αεροελαιόψυκτο

Κιβώτιο

5 σχέσεις: 1η 11/26 = 1 : 2.363, 2α 14/23 = 1 : 1.642, 3η 18/23 = 1 : 1.277, 4η 18/19 = 1 : 1.055,  5η 25/22 = 1 : 0.880

Σύστημα εκκίνησης

μίζα

Τύπος συμπλέκτη

Ξηρός μονόδισκος

Πλαίσιο

Σωληνωτό διπλής δοκού από υψηλής αντοχής χάλυβα.

Ανάρτηση εμπρός

Τηλεσκοπικό υδραυλικό πιρούνι Marzocchi Ø 40. Διαδρομή τροχού 130 mm

Ανάρτηση πίσω

Αιωρούμενος βραχίονας ελαφρού κράματος με 2 αμορτισέρ ρυθμιζόμενης προφόρτισης ελατηρίου. Διαδρομή τροχού 118 mm

Φρένο εμπρός

Πλευστός δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι, Ø 320 mm, με δαγκάνες 4 αντικρυστών εμβόλων

Φρένο πίσω

Δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι, Ø 260 mm, πλευστή δαγκάνα 2 παράλληλων εμβόλων

Τροχός εμπρός

2.50” x 18”

Τροχός πίσω

3.50” x 17”

Ελαστικό εμπρός

100/90 R18 56H ή 100/90 V 18 56V

Ελαστικό πίσω

130/80 17 67H ή 130/80 V 17 67V ή 130/80 17 65H

Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο

2185/800/1435 mm

Βάρος κενό

186 kg

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

21 lt (ρεζέρβα 2.5 lt)

Μέγιστη ταχύτητα

165 km/h