Δεν κρατιούνται στην Yamaha Ινδονησίας από τη χαρά τους και το φανέρωσαν το μυστικό: το ολοκαίνουργιο Yamaha YZF-R25 θα παρουσιαστεί επίσημα σε λίγες μέρες και συγκεκριμένα στις 20 Μαΐου.
Η νέα σπορ μοτοσυκλέτα που θα κατασκευάζεται στην Ινδονησία, φορά έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα με 250 κυβικά και θα πλασαριστεί σαν μια «μίνι YZR-M1», εκμεταλλευόμενη την τεράστια δημοτικότητα των MotoGP στη χώρα.
Η καμπάνια προώθησης του R25 περιλαμβάνει και τη δημιουργία ενός αποκλειστικού site με τίτλο «I Want Yamaha R25», όπου μάλιστα γνωστοποιείται πως οι πρώτοι αγοραστές της μοτοσυκλέτας θα μπορούν να παραλάβουν και ένα κορυφαίο κράνος AGV VR46.
Το R25 έχει διττή αποστολή στην παγκόσμια αγορά. Στις μεν αναδυόμενες αγορές όπως της Ταϋλάνδης και της Ινδονησίας θα πωλείται σαν ένα «superbike», ενώ στις «ώριμες» αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ θα απευθύνεται στους νέους μοτοσυκλετιστές. Μην ξεχνάμε πως για την Ευρώπη ετοιμάζεται και ένα ακόμη μοντέλο, το YZF-3 με 300 κυβικά.
Σε όλες τις αγορές πάντως, το νέο μικρό Yamaha θα βρει μπροστά του τον ανταγωνισμό, στο πρόσωπο των Kawasaki Ninja 300 και KTM RC200/RC390. Στη σκληρή αυτή σύγκρουση, σημαντικό ρόλο θα παίξει η τιμή της μοτοσυκλέτας. χωρίς να παραβλέπουμε τον παράγοντα «επιθυμία» που τροφοδοτείται κατάλληλα με αναφορές στην Μ1 του Rossi.
Εδώ βλέπουμε έναν από τους λόγους που οδήγησαν τη Yamaha να εξαργυρώνεται όταν υπέγραφε με τον ιταλό αστέρα στη δύση της καριέρας του. Ο Lorenzo είναι ο πιο πρόσφατος πρωταθλητής της εταιρείας, όμως η γοητεία του μπροστά σε εκείνη του Rossi είναι απλά «ασήμαντη». Γι’ αυτό και στο γκαράζ βλέπουμε τη M1 με το κίτρινο 46 αντί του ασπροκόκκινου 99.