Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της επεξεργασίας των πωλήσεων του 2013 στην Γαλλία και τα γαλλικά περιοδικά είναι γεμάτα στατιστικές. Γενικό συμπέρασμα είναι πως η πολυπόθητη ανάκαμψη πωλήσεων κάνει ακόμη… «διακοπές» και μάλιστα κάπου αρκετά μακριά.
Για 6η συνεχόμενη χρονιά οι πωλήσεις στη Γαλλία σημείωσαν πτώση που σε ετήσια βάση φτάνει το 13,9% σε σχέση με το 2012. Όμως η μείωση του τζίρου είναι ακόμη μεγαλύτερη, διότι όχι μόνον αγοράζουν λιγότερα δίκυκλα οι Γάλλοι, αλλά και τα μοντέλα που τελικά αγοράζουν είναι φθηνότερα απ’ ό,τι στο παρελθόν.
Ακόμη και οι κατηγορίες που μέχρι τώρα «άντεχαν», όπως τα 125, σημειώνουν ραγδαία πτώση που έφτασε το 23,6%. Τα δίτροχα αυτού του κυβισμού προτιμούσαν λόγω ευνοϊκών ρυθμίσεων οι αυτοκινητιστές οι οποίοι ήθελαν να ξεφύγουν από την κατάρα του μποτιλιαρίσματιος.
Όμως η νέα πανευρωπαϊκή οδηγία για τα διπλώματα, προερχόμενη από το γαλλικό Στρασβούργο, έχει κάνει την απόκτηση διπλώματος για τα 125άρια ακριβότερη και πιο χρονοβόρα.
Στην πρώτη θέση από πλευράς εταιρειών είναι η Yamaha που έχει και τις δύο πρώτες θέσεις στο «βάθρο» των πιο καλοπουλημένων μοντέλων και άλλο ένα μέχρι την πρώτη 5άδα. Η Honda ακολουθεί παρότι δεν έχει κάποιο μοντέλο στην πρώτη 6άδα, μπροστά από την Kawasaki που με τα ER-6 και Z800 καλά κρατεί.
Ακολουθεί ο κατάλογος με τα 20 δημοφιλέστερα δίτροχα στην Γαλλία (στοιχεία 2013). Όσοι αριθμοί συνοδεύονται από αστερίσκο «*», αφορούν σε scooter…