Μετά από ένα βομβαρδισμό «αποκαλύψεων», μισοσκότεινων φωτογραφιών και θολωμένων βίντεο, η MV Agusta Brutale 800 Dragster παρουσιάστηκε και επίσημα.
Δεν είναι η αντι-Diavel που περιμέναμε. Αντίθετα είναι μια ελαφρώς drag εκδοχή της Brutale που χρησιμοποιεί όχι μόνον αισθητικά στοιχεία, αλλά και αυτά καθεαυτά τα ανταλλακτικά της πλατφόρμας Brutale.
Όπως το είχαμε υποθέσει, το ηλεκτρονικό πακέτο MVICS 2.0 είναι στάνταρ, όπως και το ΑBS στα φρένα, το υπερσύγχρονο Bosch 9ης Plus γενιάς. Το σύστημα συνεργάζεται με δαγκάνες της Brembo, εμπρός ακτινικές.
Το πακέτο MVICS 2.0 περιλαμβάνει εκτός από το traction control με τα 8 επίπεδα, το νέο shifter της φίρμας με την ονομασία EAS (λειτουργεί τόσο στο ανέβασμα όσο και στο κατέβασμα) και το ηλεκτρικό γκάζι.
Το πλαίσιο φορά αναρτήσεις της Marzocchi εμπρός και της Sachs πίσω, αμφότερες ρυθμιζόμενες στη λειτουργίας τους. Το ρεζερβουάρ χωρά 15,6 λίτρα, προσφέροντας ευπρόσδεκτη αυτονομία. Με ύψος σέλας 81 εκατ. δεν είναι τόσο χαμηλή όσο τη φανταζόμασταν, ούτε όμως απευθύνεται σε Σουηδούς.
Οι ζάντες 10 ακτίνων συμπληρώνουν την αισθητική διαφοροποίηση. Η τιμή του αναμένεται παρόμοια με της Rivale 800, αλλά 2.500 ευρώ πιο ακριβή από την Brutale 800 με το σύστημα EAS, που ωστόσο δεν περιλαμβάνει το ABS Bosch 9+ στα φρένα.
Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: εν σειρά τρικύλινδρος, τετράχρονος, με 2ΕΕΚ, 4β/Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 798
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χιλ): 79,0 χ 54,3
Ιπποδύναμη (hp): 125 (92 kW) @ 11.600 σαλ
Ροπή (χλγμ): 8,26 @ 8.600 σαλ
Βάρος (κιλά): 167 (στεγνό)
Σχέση ισχύος / βάρος: 1,34 κιλά ανά ίππο
Ελαστικά: Pirelli DIABLO Rosso II
Διαστάσεις: εμπρός 120/70–ZR 17, πίσω 200/50–ZR 17