Από την καναδική ιστοσελίδα της ΚΤΜ διέρρευσαν φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά του Supermono RC390, δύο εβδομάδες σχεδόν πριν την επίσημη εμφάνισή του στην έκθεση του Μιλάνου EICMA.
Τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά είναι η απόδοση 43 ίππων και το βάρος των 147 κιλών, τα οποία το καθιστούν ιδανικό κατά την ΚΤΜ για την κατηγορία μεσαίου διπλώματος Α2.
Πάντως για να επιτευχθεί ο στόχος του 0,2kW ανά κιλό βάρους που ορίζει ως μέγιστο το δίπλωμα Α2, τα 147 κιλά θα πρέπει να αφορούν τη μοτοσυκλέτα άνευ υγρών. Το συνολικό βάρος της στο δρόμο για να «πιάσει» το όριο και να ενταχθεί στην κατηγορία Α2 θα πρέπει να είναι 161 κιλά τουλάχιστον.
Το άλλο βασικό του χαρακτηριστικό είναι πως η μοτοσυκλέτα είναι πανέμορφη φέρνοντας φρέσκο αέρα στην κατηγορία που απευθύνεται κυρίως στους νέους οδηγούς.
Ψυχή της μοτοσυκλέτας είναι ο υγρόψυκτος, τετράχρονος μονοκύλινδρος κινητήρας με τα 375 κυβικά εκατοστά (διάμετρος x διαδρομή: 89 x 60 χιλ.). Φορά 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής που κινούν 4 βαλβίδες.
Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, που όπως χρησιμοποιείται στο Duke 390 λειτουργεί εξαιρετικά. Ο κινητήρας φορά και αντικραδασμικό άξονα δουλεύοντας σχετικά βελούδινα. Το βάρος του είναι μόλις 36 κιλά.
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα, παρόμοιο με εκείνο που φορούν τα νέα μικρά Duke. Βαμμένο φυσικά πορτοκαλί, έχει δεχτεί αλλαγές για να δημιουργηθεί η supersport εργονομία. Η μείωση του κάστερ εμπρός στις 23,5 μοίρες επέφερε μείωση του τρέιλ και του μεταξονίου (1.340 mm) και αύξησε λίγο την απόσταση από το έδαφος.
Μπροστά το ανεστραμμένο πιρούνι της WP έχει διάμετρο 43χιλ. ίδια με του RC8! Οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι 125 χιλ εμπρός και 160 χιλ. πίσω. Το ψαλίδι από ελαφρύ κράμα φέρει ένα αμορτισέρ WP χωρίς μοχλικό.
Οι ελαφριές πορτοκαλί ζάντες 17’’ φορούν ελαστικά της Metzeler με μαλακή γόμα ενώ τα φρένα είναι της Brembo. Μπροστά υπάρχει ένας δίσκος 300 χιλ. με δαγκάνα 4 εμβόλων ακτινικά εγκατεστημένη, ενώ πίσω ένας δίσκος 230 χιλ. με δαγκάνα ενός εμβόλου. Στάνταρ είναι το σύστημα ABS, το οποίο όμως για χρήση στην πίστα μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Μοντέρνο και γωνιώδες το φέρινγκ, σέλα διαιρούμενη με ύψος 820χιλ. για τον αναβάτη και κλιπόνς με σπορ διακόπτες υψηλής ποιότητας, συνθέτουν τη σπορ θέση οδήγησης που προσφέρει εργονομία μεγάλης μοτοσυκλέτας.
Το ρεζερβουάρ χωρά 9,5 λτ. από τα οποία το 1,5 είναι ρεζέρβα. Ψηφιακά 100% είναι τα όργανα με οθόνη υγρών κρυστάλλων.
Οι πλήρεις ενδείξεις συνοδεύονται και από μία για την χρησιμοποιούμενη σχέση κιβωτίου, τον δείκτη καυσίμου και την υπενθύμιση service. Υπάρχει μέχρι και λυχνία που υποδεικνύει στο κόκκινο την αλλαγή σχέσης, όπως στα αγωνιστικά.
To RC390 είναι η «ναυαρχίδα των «μικρών Superbike» της ΚΤΜ που μπαίνει δυναμικά στο δρόμο από το 2014. Η σειρά συνοδεύεται από δύο ακόμη μοντέλα, το RC125 και RC200, για να καλύψει και τις χαμηλότερες κατηγορίες διπλωμάτων…