Φέτος κατά τη διάρκεια της Παγκόσμιας ημέρας βιομηχανικού σχεδιασμού, το αμερικανικό δίκτυο CNN ζήτησε από 12 εμπειρογνώμονες διεθνούς φήμης στο τομέα του σχεδιασμού, να εντοπίσουν τις πιο σημαντικές και επιτυχημένες ιδέες των τελευταίων 100 χρόνων που σημάδεψαν τη βιομηχανική δημιουργικότητα.
Το θέμα κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν πολύ γνωστά ονόματα στο χώρου του βιομηχανικού σχεδιασμού, όπως ο Αμερικανός Dick Powell, Συν-ιδρυτής του γραφείου αρχιτεκτονικών εφαρμογών Seymour Powell, ο Ολλανδός σχεδιαστής Daan Roosegaarde, ο Ουαλός σχεδιαστής Ross Lovegrove, ο Ιάπωνας Yoshiro Nakamatsu, ο Ιταλός Gianfranco Zaccai, Συν-ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας Continuum, ο Deyan Sudjic, Διευθυντής Σχεδιασμού στο Μουσείο του Λονδίνου καθώς επίσης και ο Καθηγητής Miles Pennington, Επικεφαλής Καινοτομικών Σχεδιαστικών Εφαρμογών στο Royal College of Art, στο Λονδίνο.
Μεταξύ των «ιδεών» βρέθηκε και η Vespa καθώς όλοι συμφώνησαν πως αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας του βιομηχανικού σχεδιασμού. Πολλοί και διαφορετικοί ήταν οι λόγοι που οδήγησαν τους ειδικούς, να δώσουν στη Vespa μία θέση ανάμεσα στα δώδεκα αντικείμενα που έχουν γράψει ιστορία στο χώρο του design.
Συμφώνησαν στο εξής: «Η Vespa είναι ένα unisex, έξυπνο σχεδιαστικά όχημα το οποίο επιτρέπει σε όλους να την οδηγούν χωρίς να θυσιάζουν κάτι από το στυλ τους. Η Vespa κέρδισε την αθανασία της στο La Dolce Vita, του Fellini, αγαπήθηκε από τους Beatles, ενώ έχει επιδράσει βαθιά στον πολιτισμό και την κοινωνία».
Η ιστοσελίδα του CNN, στην ενότητα Blueprint, η οποία παρουσιάζει όλες τις καινοτόμες ιδέες και τις πιο προηγμένες τάσεις στον κόσμο της τεχνολογίας, δημοσίευσε τα πλήρη αποτελέσματα της έρευνας.
Όλα τα προϊόντα που διακρίθηκαν αποτελούν καινοτομικές ιδέες για την εποχή τους, οι οποίες ξεχωρίζουν στην κατηγορία τους όχι μόνο για τη σχεδίαση αλλά και για την αλληλεπίδραση στην καθημερινότητα των ανθρώπων σε όλο τον πλανήτη.