Hades ονόμασε το νέο και φοβερό μοντέλο της η Curtiss, που δεν χάνει καθόλου τον καιρό της.

Η εντελώς ιδιαίτερη σχεδιαστική γλώσσα της εταιρίας ξαναχτύπησε με ακόμα μεγαλύτερη επιμονή στον ακραίο μινιμαλισμό.

Πλέον ο σχεδιασμός περιλαμβάνει εξαρτήματα που είναι επιφορτισμένα με περισσότερες της μίας λειτουργίας. Όλα κάνουν πια και κάτι άλλο, όπως η οριζόντια μπαταρία που λειτουργεί και ως στήριγμα για τα πόδια του αναβάτη.

Η υπέροχη αλουμινένια θήκη φιλοξενεί μπαταρία 399 volt (16.8 kWh), που τροφοδοτεί τον πανίσχυρο ηλεκτρικό κινητήρα αποδίδοντας όχι λιγότερα από 217 άλογα (162 kW). Κάτι που σημαίνει πως η Hades μόνο αργή δεν είναι!

Την περιμένουμε κάποια στιγμή μέσα στο 2020, καθώς η Curtiss, παρά τον πρόδηλο πειραματικό της χαρακτήρα, αποφάσισε να τη ρίξει στην αγορά, σε συνεργασία με τη Fast Radius, που θα αναλάβει τα… βαρετά της υπόθεσης.

Το θαύμα από αλουμίνιο και τιτάνιο δεν αποκλείεται να ενσωματώνει και ανθρακόνημα όταν πατήσει δρόμο, μιας και η Curtiss δεν σκέφτεται ποτέ το κόστος των μοντέλων της.

Σύμφωνα με την ίδια, η Hades θα προσφέρει ακόμα καλύτερες επιδόσεις και από τη ναυαρχίδα της ακόμα, τη Zeus.

Να τι παίρνεις με 75.000 δολάρια δηλαδή (67.600 ευρώ), ένα ακραίο από κάθε άποψη μηχανάκι…