Το νέο CC 110 θα εμφανιστεί επίσημα στην έκθεση της Οσάκα (Osaka Motor Show) που ξεκινά σήμερα. Ωστόσο κυκλοφορεί ήδη στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας
Πρόκειται για μια παραλλαγή σε στιλ οχήματος εκτός δρόμου, του cub, του γνωστού στην Ελλάδα «παπιού». Το CC 110 θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, μία πιο ήπια και μία πιο «άγρια» που θα φορά και «τρακτερωτά» ελαστικά τύπου motocross.
Η ιδέα προέκυψε από τις εκατοντάδες μετατροπές που γίνονται σε παπιά στην Νοτιοανατολική Ασία κυρίως, ώστε να συμμετέχουν σε «προσιτούς οικονομικά» αγώνες κάθε είδους. Από ασφάλτινους σε πίστες καρτ μέχρι enduro στα βουνά και motocross, σε ανάλογες πίστες.
Ο κινητήρας είναι των 110 κ.εκ. με νέα κεφαλή χωρίς όμως να έχουν δοθεί περισσότερες πληροφορίες. Το κιβώτιο παραμένει το γνωστό των 4 σχέσεων με αυτόματη σύμπλεξη από τον ενισχυμένο φυγοκεντρικό συμπλέκτη ώστε να ανταπεξέρχεται στις νέες προκλήσεις.
Η σέλα είναι μονή και στη θέση του συνεπιβάτη υπάρχει σχάρα, όμως αυτά είναι για την εγχώρια αγορά όπου το όχημα αποτελεί πολυεργαλείο και μετατρέπεται σε μεταφορικό μέσο όχι μόνο ανθρώπων αλλά και πάσης φύσεως υλικών.
Η βασική διαφορά μεταξύ των δύο παραλλαγών του CC 110 είναι η επιπλέον ύπαρξη σωληνωτού πλαισίου που αγκαλιάζει τον κινητήρα στην «άγρια» ΜΧ έκδοση. Η τοποθέτησή του κρίθηκε αναγκαία για την ενίσχυση του πλαισίου ώστε να αντέχει στις καταπονήσεις από τη χρήση στο χώμα και στα άλματα.
Ταυτόχρονα η ποδιά σταματά ψηλότερα, αφήνοντας σε κοινή θέα τον κινητήρα ώστε να βελτιωθεί η ψύξη του. Ανάλογη προστασία απολαμβάνει και ο προβολέας, στη χωμάτινη έκδοση του CC με ένα εντυπωσιακά σε όγκο προστατευτικά κάγκελα. Η λεπτομέρεια όμως που κάνει τη διαφορά είναι η ύπαρξη τριών σταντ! Ενός κεντρικού και δύο πλαϊνών, ένα για κάθε πλευρά του CC.
Η εξάτμιση καταλήγει ψηλά, όπως σε όλα τα χωμάτινα μοντέλα, ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα στα περάσματα από… ποτάμια, αλλά και να μην τραυματίζεται το τελικό από πέτρες και εμπόδια που θα κληθεί να περάσει. Οι αναρτήσεις είναι ενισχυμένες όμως τα φρένα αποτελούνται από ταπεινά ταμπούρα όχι μόνο στον πίσω, αλλά και στον εμπρός τροχό.
Οι παρεμβάσεις στα παπιά, το βασικό όχημα μετακίνησης εκατομμυρίων ανθρώπων στη Γη δεν έχουν τέλος. Όπως φαίνεται στη φωτογραφία της υπαίθριας έκθεσης μεταποιημένων παπιών μέχρι και σε υπερεξοπλισμένα cruiser μετατρέπονται. Με τριπλέτες για αποσκευές και καλάθι για τον, μάλλον μικρόσωμο, συνεπιβάτη.
Δείτε στο βίντεο μερικές σκηνές από την ταλαιπωρία που δέχονται οι μοτοσυκλέτες σε αγώνες τύπου «cub cross», όπου συμμετέχουν δίτροχα μόνο μικρού κυβισμού χωρίς περιορισμό μετατροπών. Από τους οποίους έχει πάρει ασφαλώς και το όνομά του το CC 110 της Honda.