Ένας ούριος άνεμος μοιάζει να φυσσά, αφού όλο και περισσότερα πρωτότυπα από πρόσφατες Εκθέσεις περνάνε στην παραγωγή. Ξεπερνιέται η κρίση; Ξαναγοράζει ο κόσμος μοτοσυκλέτες; Μπορεί. Εμείς εδώ στην Ελλάδα δεν το έχουμε δει ακόμη, αλλά δεν είμαστε το μέτρο σύγκρισης.

Αυτή τη φορά είναι το Honda X-ADV που ετοιμάζεται για τις εκθέσεις και τα καταστήματα. Ανθρωποι του ιταλικού Omnimoto.it παρατήρησαν και βιντεοσκόπησαν ένα πρωτότυπο με εντυπωσιακό dazzle καμουφλάζ, που στη ζούγκλα θα αποδεικνυόταν εξαιρετικό.

Στην Αιώνια Πόλη μάλλον για να τραβήξει την προσοχή το έντυσαν όπως βλέπετε στο ενσταντανέ από το βίντεο. Στην ιταλική πρωτεύουσα θυμίζουμε εδρεύει το Ευρωπαϊκό Κέντρο R & D της Honda.

Το πρωτότυπο που βλέπουμε μοιάζει αρκετά με το concept που πρωτοείδαμε πέρυσι στις εκθέσεις ως City Adventure Concept. Ο Φαμπρίς Ρεκόκ της γαλλικής Honda επιβεβαίωσε την είδηση, δηλώνοντας στη ιστοσελίδα moto-net πως μολονότι το City Adventure θα διαφέρει από το όχημα της Έκθεσης, θα είναι ένα ιδιαίτερα αναβαθμισμένο μοντέλο.

Προφανώς υπάρχουν διαφορές σε λεπτομέρειες, όπως τα λάστιχα π.χ. που δεν θα έχουν τόσο έντονο ανάγλυφο και οι δαγκάνες δεν θα είναι Nissin. Πάντα το μοντέλο παραγωγής είναι υποχρεωμένο σε συμβιβασμούς που δεν δεσμεύουν τα πρωτότυπα.

hondasfag2

Ωστόσο τα βασικά χαρακτηριστικά παραμένουν, όπως για παράδειγμα το ανεστραμμένο πιρούνι, το ψαλίδι από ελαφρύ κράμα, οι ακτινικές δαγκάνες μπροστά και η ρυθμιζόμενου ύψους ζελατίνα.

Τα μηχανικά μέρη είναι ουσιαστικά ίδια με του δικύλινδρου NC750 και της σκουτερομοτοσυκλέτας Integra, τα οποία όμως δεν φορούν ανεστραμμένο πιρούνι, ακτινικές δαγκάνες ή ρυθμιζόμενη ζελατίνα (μόνον το Integra φορά αλουμινένιο ψαλίδι).

hondasfag3

Το βίντεο, γνωστό από τις αρχές Φεβρουαρίου, έρχεται να επιβεβαιώσει τα λεγόμενα του κυρίου Ρεκόκ. Παρά το περιπετειώδες όνομα, οι μεγαλύτερες προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουν οι τροχοί και οι αναρτήσεις του X-Adv θα είναι τα πλακόστρωτα και οι κακοσυντηρημένοι δρόμοι των πόλεων –η αστική ζούγκλα δεν είναι παιχνίδι.

Και η όρθια θέση οδήγησης προσφέρει πλεονέκτημα ασφάλειας ανάμεσα στα αστικά SUV που περιορίζουν την ορατότητα. Προστατευτικές χούφτες και θερμαινόμενα γκριπ κρατάνε μακριά το κρύο αλλά και τους καθρέπτες των τζιποειδών, ενώ (ελπίζουμε) οι ικανές διαδρομές της ανάρτησης θα αντιμετωπίζουν τις κατά συρροήν… λακκούβες.

Στις αντιπροσωπείες το 2017; Να το περιμένετε.

hondasfag4 hondasfag5 hondasfag6

Δείτε πάλι το video με το ADV όπως εντοπίστηκε στη Ρώμη

Θανάσης Χούντρας