O Rossi το είχε πει «χαριτωμένα» πέρσι στην αρχή της χρονιάς: τύπους σαν τον Marquez πρέπει να τους τσακίζουμε νωρίς γιατί μετά δεν θα πιάνονται… (δεν είχε χρησιμοποιήσει τον όρο «τσακίζουμε» αλλά κάποιον πιο… ακατάλληλο).

Και βέβαια είχε δίκιο. Κανείς πλέον δεν μπορεί να συγκρατήσει τον Marquez, ούτε καν τα δικά του λάθη –όπως αυτό που έκανε στη εκκίνηση και τον έριξε στην 10η θέση!

Απλά η ατυχία αυτή συνέβαλε να δούμε σε ζωντανή σύνδεση όλη τη οδηγική μαεστρία του πιτσιρικά που με ένα φοβερό σερί 11 γύρων βρέθηκε από τη 10η στη 2η θέση. Ήδη βέβαια κανείς δεν αμφέβαλε ότι θα έπαιρνε και τον αγώνα.

Στον 16ο γύρο ήταν ήδη μπροστά με διαφορά 1 δευτ. από τον Rossi. Ο θρύλος εκτός της φοβερής αγωνιστικότητάς του έχει φέτος μια πολύ καλύτερη M1 και είνα κρίμα που δεν συναντήθηκε με τον Marquez πριν 5 ή 6 χρόνια. Θα βλέπαμε υπέροχες μάχες και σίγουρα τους καλύτερους αγώνες του αιώνα. Για τον ίδιο λόγο είναι πλέον τεράστια και η απουσία του Casey Stoner.

Ο Rossi απέδειξε την ανταγωνιστικότητά του παίρνοντας στον 3ο γύρο την πρωτοπορία του αγώνα από τον Dovizioso και μένοντας στην κορυφή μέχρι τα μέσα του αγώνα, οπότε τον έφτασε ο Marquez.

Ήταν τέτοια η φόρα του μικρού, που δεν άφησε το παραμικρό περιθώριο στον μεγαλύτερο αναβάτη της σύγχρονης ιστορίας να τον αμφισβητήσει. Ίσως λοιπόν έχουν δίκιο όσοι προτείνουν να ξεκινά τον αγώνα του ο Marquez πάντα από την τελευταία θέση, μήπως και εξισορροπηθεί το «αφύσικο» πλεονέκτημά του.

Κι έτσι, ενώ ο Rossi κατακτούσε το 10ο βάθρο του στο Le Mans αγωνιζόμενος στα MotoGP (και το 150ο στην καριέρα του!), ο Marquez έγινε ο πρώτος αναβάτης μετά τον Mick Doohan (1997) που κάνει 6 συνεχόμενες νίκες στη μεγάλη κατηγορία, και παράλληλα κερδίζει τους πέντε πρώτους αγώνες της σαιζόν από την pole.

Ενώ οι δύο πρώτοι, ο ήδη θρύλος και ο θρύλος στα γεννοφάσκια του, έγραφαν νέα ρεκόρ στο βιβλίο των Αγώνων Μοτοσυκλέτας, ο Alvaro Bautista έσπασε τη γκαντεμιά των πτώσεων και πήρε το πρώτο του βάθρο από το 2012 και μετά. Ήταν μια άξια ανταμοιβή για το πείσμα και τη θέληση του Ισπανού που δεν το έβαλε κάτω μετά τις τρεις φετινές εγκατελείψεις του.

Εξαιρετική οδήγηση έκανε και ο νέος της κατηγορίας Pol Espargaro (Monster Yamaha Tech3) που ξεκίνησε δεύτερος, έχασε το βάθρο από τον Rossi και τον Bautista, κατάφερε όμως να αντισταθεί στην καθυστερημένη επίθεση του Dani Pedrosa (Repsol Honda Team) και κατέκτησε άξια την 4η θέση.

Έστω κι αν ήταν φανερό πως ο Pedrosa δεν ένιωθε άνετα πάνω στην RCV μετά την επέμβαση στον βραχίονα, ο Pol είχε πολύ καλή απόδοση όλο το σαββατοκύριακο και η 4η θέση είναι μια δίκαιη ανταμοιβή.

Τρία ολόκληρα δευτερόλεπτα πίσω από τον Pedrosa πέρασε τη γραμμή ο Jorge Lorenzo (Movistar Yamaha MotoGP). Σίγουρα η 6η θέση είναι κάτι το εξαιρετικά ασυνήθιστο για τον πρωταθλητή του 2010 και του 2012 που πρέπει σύντομα να βρει κάποιο Mojo (το γούρι του) για να δούμε τουλάχιστον κάποια μάχη –αν όχι για να διεκδικήσει τον φετινό τίτλο.

Ο εγχειρισμένος Stefan Bradl (LCR Honda MotoGP) πέρασε τη γραμμή 7ος πίσω από τον Lorenzo, μένοντας μπροστά από τον Andrea Dovizioso που ξεκίνησε πολύ καλά, αλλά μετά τον 5ο γύρο άρχισε να χάνει έδαφος. Στην ένατη θέση ο Aleix Espargaro (NGM Forward Racing) πρώτος πάντα των συμμετοχών Open, και στη 10η ο Bradley Smith (Monster Yamaha Tech3).

Ο Nicky Hayden (Drive M7 Aspar) έπεσε στον πρώτο γύρο αφού συγκρούστηκε με τον Andrea Iannone (Pramac Racing) που κι αυτός έπεσε μετά από λίγο μόνος του. Ο Iannone ήταν ο μόνος από τους αναβάτες Factory που (μάλλον εκτελώντας διαταγές) ξεκίνησε με τη super μαλακή πίσω γόμα. Όλοι οι υπόλοιποι φορούσαν απλά τη μαλακή γόμα.

Νωρίς έπεσε και ο Hector Barbera (Avintia Racing). Κανείς πάντως από τους αναβάτες δεν τραυματίστηκε.

Αποτελέσματα αγώνα MotoGP Le Mans
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 44’ 3.925
2. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 44’ 5.411 1.486
3. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 44’ 7.069 3.144
4. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 44’ 7.642 3.717
5. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 44’ 8.002 4.077
6. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 44’ 11.013 7.088
7. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 44’ 15.452 11.527
8. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 44’ 26.028 22.103
9. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 44’ 26.551 22.626
10. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 44’ 27.033 23.108
11. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 44’ 29.705 25.78
12. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R)* 44’ 43.448 39.523
13. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 44’ 46.469 42.544
14. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 44’ 46.661 42.736
15. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 45’ 0.569 56.644
16. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 45’ 18.048 +1’14.123
17. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 45’ 23.648 +1’19.723
18. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART)* 45’ 34.859 +1’30.934
19. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia)* 45’ 38.446 +1’34.521

Δεν τερμάτισαν
Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) DNF
Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia) DNF
Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) DNF

1 Marc MARQUEZ Honda 125
2 Dani PEDROSA Honda 83
3 Valentino ROSSI Yamaha 81
4 Andrea DOVIZIOSO Ducati 53
5 Jorge LORENZO Yamaha 45
6 Stefan BRADL Honda 39
7 Pol ESPARGARO Yamaha 38
8 Aleix ESPARGARO Forward Yamaha 37
9 Bradley SMITH Yamaha 34
10 Alvaro BAUTISTA Honda 26
11 Andrea IANNONE Ducati 25
12 Nicky HAYDEN Honda 23
13 Hiroshi AOYAMA Honda 21
14 Scott REDDING Honda 18
15 Yonny HERNANDEZ Ducati 16
16 Cal CRUTCHLOW Ducati 15
17 Karel ABRAHAM Honda 9
18 Colin EDWARDS Forward Yamaha 7
19 Danilo PETRUCCI ART 2
20 Hector BARBERA Avintia 2
21 Broc PARKES PBM 1