Η βρετανική Arc έριξε επιτέλους στην αγορά την πρώτη μηχανή παραγωγής της, εγκαινιάζοντας τεχνολογίες που θα αλλάξουν δραστικά το παιχνίδι των δύο τροχών.
«Νeo-cafe racer» αποκαλεί η Arc την ηλεκτρική Vector της, καθώς αποτελεί ουσιαστικά μια κατηγορία από μόνη της. Τόσο με τον σχεδιασμό όσο και τα αποστομωτικά τεχνικά χαρακτηριστικά της.
Το 220 κιλών ποίημα από ανθρακόνημα επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, έχει αυτονομία 436 χιλιομέτρων, φορτίζει σε μόλις 40 λεπτά και πιάνει άνετα τα 200 χλμ/ώρα.
Δεν είναι βέβαια αυτά που αποτελούν την επόμενη μέρα της μοτοκίνησης, αλλά αυτό το σύστημα της Arc αλληλεπίδρασης ανθρώπου και μηχανής! Βλέπετε η Vector δεν έχει κοντέρ, όργανα και οθόνες, καθώς όλα συμβαίνουν στο κράνος.
Το Zenith είναι ένα κράνος που έλκει την καταγωγή του από τα κράνη των πιλότων μαχητικών αεροσκαφών, διαθέτοντας ενσωματωμένες τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας (Arc Pilot System) για να φέρνει στο μάτι σου όλα τα δεδομένα της τηλεμετρίας. Η Arc συνεργάστηκε στο κράνος με την Hedon ώστε να μπορείς να λειτουργήσεις την οπίσθια κάμερα και τις άλλες πρωτοποριακές λειτουργίες ακόμα και με τη φωνή σου.
Κατασκευασμένη στο χέρι και σε μόλις σε 399 κομμάτια, η Vector χαιρετίστηκε ως η πιο εξελιγμένη τεχνολογικά μοτοσικλέτα του κόσμου, καθώς μπλέκει άνθρωπο, μηχανή, καινοτομία και αλλιώτικη εμπειρία ανάβασης.
Ακόμα και απτικές πληροφορίες μεταφέρονται στο μάτι του αναβάτη, από το επίσης πρωτοποριακό και θωρακισμένο τζάκετ Origin, το οποίο φτιάχτηκε σε συνεργασία με την Knox. Οι αισθητήρες του μεταφέρουν πληροφορίες κινδύνου, χειρισμού της μηχανής, ακόμα και των G που δέχεται ο αναβάτης. Μέχρι και μουσική μπορείς να παίξεις από τους απτικούς αυτούς σένσορες, σε μια εμπειρία που δεν έχει όμοιό της πουθενά.
Αν αυτά δεν φτάνουν, τα περισσότερα χαρακτηριστικά της Vector είναι πατενταρισμένες τεχνολογίες της Arc. Ό,τι δεν είναι, παρέχεται από την Öhlins και την Brembo, καθώς συμβιβασμοί δεν έγιναν πουθενά.