Η γνωστή φράση «δεν κάνουν τα ράσα τον παπά» κολλάει γάντι στην συγκεκριμένη περίπτωση αν και θα προτιμούσαμε να παραφράσουμε μια άλλη ρήση και να πούμε: «αν έχεις χέρια διάβαινε». Έστω λοιπόν ένα CBR300R το οποίο φέρει slick ελαστικά, +8 ίππους σε σχέση με το «νορμάλ» και λίγη δουλίτσα στις αναρτήσεις. Θα το θεωρούσατε μια μοτοσικλέτα που μπορεί να τα βάλει με μοτοσικλέτες τριπλάσιου + κυβισμού, ειδικά σχεδιασμένες για χρήση σε πίστα; Πριν βιαστείτε να δώσετε την απάντηση σας, παρακολουθείστε το συγκεκριμένο video, από έναν ερασιτεχνικό αγώνα σε μια πίστα στη Νότια Καλιφόρνια των ΗΠΑ. Ο αναβάτης ολοκληρώνει έναν γύρο σε 1:58.66, χρόνος που αποτελεί ρεκόρ πίστας για την συγκεκριμένη κλάση μοτοσικλετών. Το θέμα όμως δεν είναι αυτό από μόνο του αλλά το ότι στην ίδια πίστα, μοτοσικλέτες όπως οι Aprilia RSV4, BMW S1000RR και Kawasaki ZX-10R, στα χέρια ικανότατων οδηγών, γράφουν χρόνους από 1:54 έως 2:05! Για να επιτευχθεί μια τέτοια επίδοση από το CBR300R ο οδηγός του το πήγαινε τέρμα γκάζι στο 60% του μήκους της πίστας και μάλλον εκεί κρύβεται και το μυστικό, στην ροή ή όπως λέγεται στην racing «πιάτσα» στην οδήγηση με την φόρα.
Πηγή: mototriti.gr