Για το 2016, το Duke 690 εξευγενίζεται με ένα μοτέρ που «ξεχειλίζει» από ακόμη περισσότερα άλογα και αναμένεται να εντυπωσιάσει με την «περιποίηση» που δέχτηκε από τους μηχανικούς στο αυστριακό Matinghoffen.
Τα οφέλη σε ροπή και ιπποδύναμη προέκυψαν όταν τοποθετήθηκαν δευτερεύων αντικραδασμικός άξονας, νέος εκκεντροφόρος, ελαφρύτερο έμβολο και ελατήρια.
Αυτές οι επεμβάσεις συνδυάστηκαν με μία ολοκαίνουργια κυλινδροκεφαλή στην οποία οι βαλβίδες εξαγωγής εδράζονται σε Roller-Rockers και οι βαλβίδες εισαγωγής στον εκκεντροφόρο.
Το όφελος είναι η αξιοσέβαστη αύξηση της ιπποδύναμης στους 73 ίππους, η οποία αποδίδεται σύμφωνα με την ΚΤΜ σε ένα φάσμα ευρύτερο κατά 1.000 στροφές, συγκριτικά με τον απερχόμενο κινητήρα.
Επιπλέον, το νέο ΚΤΜ690 Duke εξοπλίστηκε με γκαζιέρα χωρίς ντίζα (Ride by Wire) με 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις απόδοσης (standard, sport, rain), με μονόδρομο συμπλέκτη, Traction Control και ABS.
Διατηρούνται οι αναρτήσεις της WP και τα φρένα της Brembo. Αν η τιμή του είναι ανταγωνιστική αναμένεται να γίνει το Best Seller μονοκύλινδρο street-thumper.
Θανάσης Χούντρας