Η Triumph έδωσε επίσημα στη δημοσιότητα όλες τις φωτογραφίες και αρκετή πληροφορία γύρω από τη νέα γενιά Bonneville. Δύο κινητήρες σε τρεις εκδόσεις για πέντε νέα μοντέλα. Όπως μας είχε υποσχεθεί από πριν, η Triumph παρουσίασε τη νέα γενιά των Sport Classic μοντέλων της η οποία είναι πλέον υγρόψυκτη – μια αναγκαιότητα που επιβάλλεται από τις επικείμενες προδιαγραφές Euro 4 που σφίγγουν σημαντικά τη θηλιά στις εκπομπές ρύπων. Οι φήμες που ήθελαν τον νέο κινητήρα να είναι 1100 κ.εκ. έπεσαν κομματάκι έξω, καθώς ο νέος δικύλινδρος παρουσιάζεται σε δύο εκδόσεις, μια 900 και μια 1200 κ.εκ. Αμφότερες είναι υγρόψυκτες, ενώ ο δεύτερος προσφέρεται σε δύο επίπεδα απόδοσης. Πρόκειται για έναν δικύλινδρο σε σειρά, πανομοιότυπο με τον υπάρχοντα σε εμφάνιση, αλλά εντελώς νέο από μέσα. Η υγρόψυξη έχει κρυφτεί εξαιρετικά, με το μαύρο μακρόστενο ψυγείο να μασκάρεται ανάμεσα στος κάθετες δοκούς του ψυγείου και του σωλήνες του μαγικά εξαφανισμένους εντελώς. Είναι ρυθμισμένος σε διαστήματα ανάφλεξης 270 μοιρών και σε όλες του τις εκδόσεις διαθέτει ένα βασικό ηλεκτρονικό οπλοστάσιο με ηλεκτρονικό γκάζι ride-by-wire, ABS, traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθώς και επιλογή τριών χαρτογραφήσεων (Road, Rain και Sport). Ο συμπλέκτης του διαθέτει υποβοήθηση για απαλότερη ξεκούραστη λειτουργία και το νέο κιβώτιο είναι πλέον εξατάχυτο.
Thruxton και Thruxton R
Bonneville T120 και T120 Black
Street Twin