Η Horex απεκάλυψε το νέο της μοντέλο στην έκθεση της Φρανκφούρτης που άνοιξε χτες τις πύλες της. Οι Γερμανοί επιστρέφουν στην παραγωγή, μετά τη χρεωκοπία τους, με τον πατενταρισμένο VR6 κινητήρα. Η Horex χρεωκόπησε για πρώτη φορά το 1960, πουλήθηκε στη Daimler-Benz, η οποία με τη σειρά της απλώς την έκλεισε. Επανήλθε στο προσκήνιο το 2010, όταν οι νέοι της ιδιοκτήτες αποφάσισαν να φτιάξουν μια νέα Horex με έναν ιδιοφυή κινητήρα, τον VR6. Αυτός είναι εξακύλινδρος σε σειρά, με τους κυλίνδρους εναλλάξ σε δύο τριάδες να έχουν μια γωνία 15 μοιρών ανάμεσά τους, επιτρέποντας έτσι να έρθουν πολύ κοντά και στην ουσία να έχουμε διαστάσεις συγκρίσιμες με έναν τετρακύλινδρο. Ο κινητήρας αυτός βασίζεται σε ένα αυτοκινητάδικο σχέδιο της Volkswagen, ενώ στον κόσμο της μοτοσικλέτας είναι μοναδικός – και μάλλον έτσι θα παραμείνει για κάμποσα χρόνια, καθώς η Horex τον έχει πατεντάρει. Το 2014 η Horex πουλούσε τα VR6 Roadster και Classic, ενώ είχε προαναγγείλει μια συλλεκτική έκδοση Café Racer, όταν ξαφνικά ανακοίνωσε τη χρεωκοπία της. Τον Δεκέμβριο η εταιρεία έκλεισε τις πόρτες της, αλλά δύο μήνες αργότερα εξαγοράστηκε από τη γερμανική 3C Carbon Group, η οποία άμεσα ανακοίνωσε πως σκοπός της ήταν να επαναφέρει την εταιρεία στα πόδια της. Όπερ και εγένετο. horex2 Τον Ιούνιο ανακοινώθηκε πως το ανανεωμένο VR6, ισχυρότερο και ελαφρύτερο, θα παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη. Χτες λοιπόν έφτασε αυτή η στιγμή και η γερμανική εταιρεία παρουσίασε με πάσα επισημότητα το VR6 Silver Edition. Πρόκειται για μια συλλεκτική αρχική έκδοση που θα κατασκευαστεί μόνο σε 33 κομμάτια. Τα νέα αφορούν τον κινητήρα, όπου η απόδοσή του ανέβηκε στους 170 ίππους (από 160 του Roadster και 125 του Classic) με 14 κιλά ροπής ζωή να χουν, ενώ το βάρος του μειώθηκε δραματικά, από τα 250 στα 221 κιλά. Παράλληλα, οι αλλαγές που έγιναν περιλαμβάνουν νέες αναρτήσεις της Ohlins, με ένα 43άρι πιρούνι μπροστά και ένα ΤΤΧ36 πίσω, προφανώς όλα πλήρως ρυθμιζόμενα, ενώ οι ακτινικές Brembo μας έρχονται από τη σειρά CNC P4. horex3 Με LED φώτα μπρος-πίσω, μια LCD ψηφιακή οθόνη υψηλής ανάλυσης και ABS στον στάνταρ εξοπλισμό, η νέα VR6 καταφέρνει να ξεχωρίσει και χάρη στη μητρική της εταιρεία. Η 3C Carbon Group ειδικεύεται στην κατασκευή ανθρακονημάτινων εξαρτημάτων και συνεργάζεται στενά με την αυτοκινητοβιομηχανία – εξ ου και η αγορά της Horex, αλλά και η παρουσίασή της σε ένα σαλόνι αυτοκινήτου – οπότε εύλογα η νέα μοτοσικλέτα προσφέρεται ως πλατφόρμα επίδειξης ικανοτήτων. Έτσι λοιπόν, η Silver Edition έχει έναν επιπλέον λόγο για να ξεχωρίζει, καθώς το υποπλαίσιό της αποτελείται από ένα ενιαίο κομμάτι ανθρακόνημα. horex4 Όσον αφορά στο όνομά της, κοιτάξτε την επιλογή χρώματος. Τα πάντα είναι νικελωμένα ή απλώς στο χρώμα του καθαρού μετάλλου, κάτι που σύμφωνα με τη Horex είναι μια αναφορά στην παράδοσή της. horex5 Τιμή δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη. Τα προηγούμενα μοντέλα έκαναν γύρω στα 25.000 ευρώ στη Γερμανία, οπότε θα είναι λογικό να περιμένουμε κάτι παραπάνω για το νέο συλλεκτικό μοντέλο. Πηγή: mototriti.gr