O Roland Sands ξαναπιάνει ένα Indian Scout και του αλλάζει τα φώτα. Προορισμένο για ένα ξέφρενο φεστιβάλ στην έρημο αυτό το Scout είναι ό,τι δεν περιμένει να δει κανείς σε μια Indian. Ή μάλλον ακριβώς αυτό. O Καλιφορνέζος κατασκευαστής δεν σταματά ούτε λεπτό να βγάζει custom δημιουργίες από το εργαστήρι του -και είναι όλες εξαιρετικά ενδιαφέρουσες. Αυτή τη φορά η αφορμή δίνεται από το ετήσιο φεστιβάλ Burning Man που γίνεται κοντά στην πόλη Black Rock, στην έρημο της Νεβάδα. Ο Sands παραδοσιακά δεν αρκέστηκε σε απλές εμφανισιακές τροποποιήσεις. Καθώς οραματίστηκε ένα λιτό αγωνιστικό Scout, έλυσε τη μοτοσικλέτα στα εξ ων συνετέθη και την ξανάστησε από την αρχή. Η βάση της είναι ένα ελαφρύ σωληνωτό πλαίσιο και ψαλίδι από χρωμιομολυβδαινιούχο ατσάλι που φτιάχτηκαν από το μηδέν, βασισμένα στην εμπειρία που αποκόμισε δουλεύοντας για το Project 156 της Victory, όπου η αγωνιστική μοτοσικλέτα που είχε φτιαχτεί για την ανάβαση του Pikes Peak βασιζόταν σε έναν κινητήρα Indian Scout. Όπως και τότε, ο Sands έστησε το πλαίσιο με ένα αμορτισέρ πίσω που προέρχεται αυτούσιο από τη Ducati Panigale, προστέθηκε ένα μαύρο ανάποδο πιρούνι μπροστά και φρένα από τη δική του σειρά της Roland Sands Design. Για τον κινητήρα δε μας λέει κάτι, αλλά μπορούμε να δούμε και μόνοι μας πως με τους κομμένους σωλήνες που έχει αντί εξατμίσεων θα πρέπει να ακούγεται από το μαγαζί του Sands στο LA ως την Ιαπωνία στην απέναντι όχθη του Ειρηνικού. Δείγμα της λογικής πάνω στην οποία φτιάχτηκε η μοτοσικλέτα είναι τα πολλά και χρωματιστά εκτεθειμένα καλώδια, καθώς και το μπουκάλι μπύρας που χρησιμοποιείται ως υπερχείλιση του ψυγείου. Η μοτοσικλέτα έχει ένα επιτηδευμένα ημιτελές στυλ, καθώς αυτό ταιριάζει απόλυτα με το βακχικό περιβάλλον που δημιουργείται κάθε χρόνο στο φεστιβάλ Burning Man -αλλά αυτό δε σημαίνει πως η αυτό το Scout δεν είναι λειτουργικό. Ο εκπρόσωπος του φεστιβάλ που ήρθε να παραλάβει τη μοτοσικλέτα την πήγε από το Los Angeles ως το Black Rock οδικώς! Όπως εξηγεί και ο ίδιος ο Roland Sands, «δεν μπορέσαμε να κρατηθούμε από το να χρησιμοποιήσουμε τον δικύλινδρο κινητήρα σε κάτι αρκετά παραδοσιακό ώστε να είναι εντελώς μη παραδοσιακό. Αντιλαμβάνεστε πως υπάρχει μια αντίφαση γύρω από το τι είναι και τι δεν είναι το Scout. Το σχέδιο του πλαισίου που χρησιμοποιήσαμε έχει εμπνευστεί από το Project 156, το οποίο με τη σειρά του προέρχεται από τα παλιά αυθεντικά Scout. Αυτή η μοτοσικλέτα σίγουρα δεν είναι πια cruiser. Αν είσαι παραδοσιακός οπαδός του Indian Scout τότε θα καταλαβαίνεις πως το αυθεντικό μοντέλο ήταν στην ουσία ένα αγωνιστικό. Αυτή εδώ η μοτοσικλέτα κουβαλάει ακριβώς αυτήν την κληρονομιά». Πηγή: mototriti.gr