Ένα ισπανικό custom σχέδιο χτισμένο γύρω από ένα κλασικό μοτέρ BMW R100, εντυπωσιάζει με τη συλλογή από εξαρτήματα διαφόρων μοτοσικλετών που δένονται σε ένα σύνολο. Το συνεργείο custom μοτοσικλετών XTR Pepo εδρεύει στη Μαδρίτη και η συλλογή του μετρά κάμποσα εντυπωσιακά δημιουργήματα. Το συγκεκριμένο έχει προκύψει από το πάντρεμα ενός πλαισίου BMW R 80 ST και ενός κινητήρα BMW R 100. Αμφότερα τα στοιχεία έχουν δεχτεί βελτιώσεις πριν χτίσουν τη μοτοσικλέτα αυτή: Το πλαίσιο που έχει ενισχυθεί στις πλευρικές του επιφάνειες με επιπλέον μεταλλικές ράβδους για περισσότερη στιβαρότητα, ενώ ο κινητήρας ήρθε έτοιμος και σκαλισμένος από τη MaxBoxer. Η δουλειά που έχει πέσει στον κινητήρα δεν είναι καθόλου αμελητέα. Οι κύλινδροι και οι κεφαλές έχουν περάσει από ροϊκή επεξεργασία, τοποθετήθηκαν μεγαλύτερης διαμέτρου βαλβίδες και αντίστοιχα μεγαλύτερες εισαγωγές, ελαφριά πιστόνια υψηλής συμπίεσης και ο κινητήρας ενισχύθηκε με έναν αγωνιστικό πανάλαφρο συμπλέκτη, ενώ και το κιβώτιο έχει πλέον αγωνιστικής λογικής κλιμάκωση. Η εξάτμιση αποτελείται από custom λαιμούς 2 σε 1 με ένα κοντό τελικό της XTR Pepo. Η τροφοδοσία έχει ανατεθεί σε ένα ζευγάρι Dell Orto PHM 40 και η εισαγωγή του αέρα περνά από αλουμινένιους αυλούς XTR Potax. Ο κινητήρας έχει πλέον εξοπλιστεί με μια ηλεκτρονική ανάφλεξη της Silent Hetkit που διαθέτει 16 χαρτογραφήσεις! Με το Monolever μονόμπρατσο ψαλίδι το BMW Daytona, το οποίο προέρχεται από ένα πολύ πιο σύγχρονο BMW R 850 R, όπως και ο πίσω τροχός. Μπροστά συναντάμε έναν κόσμο που κάποτε βρισκόταν σε μοτοσικλέτες της Ducati: Τιμονόπλακες από Monster, πιρούνι και μπροστινός τροχός από Sport Classic, κλιπόνς και κοντή γκαζιέρα της Tomaselli, δισκόπλακες και τρόμπα φρένου από Monster 900 με δαγκάνες της Discacciati για το Sport Classic. Στα κουστούμια η XTR έφτιαξε μια σειρά δικά της σχέδια από ανθρακόνημα και τα συνδύασε με ένα ρεζερβουάρ από Moto Guzzi που το τροποποίησε με δύο κάθετες διάφανες λωρίδες για να βλέπει κανείς εύκολα τη στάθμη καυσίμου. Η σέλα προέρχεται από ένα Yamaha TZ και τα μαρσπιέ είναι after market κομμάτια της Tarrozi πάνω σε τροποποιημένες βάσεις από ένα Derbi GPR 50. Με όλα αυτά που έχει κάνει η XTR στη μοτοσικλέτα που κάποτε ήταν μια απροσδιόριστη έκδοση του R100, σήμερα έχει καταλήξει σε έναν εντυπωσιακό πύραυλο που δείχνει έτοιμος να ντροπιάσει σύγχρονες μοτοσικλέτες παντού (εντάξει, μόνο στην πίστα αφού δεν έχει καν εξοπλισμό δρόμου) και καταφέρνει να προκαλεί τον θαυμασμό μας χωρίς καν να γνωρίζουμε νούμερα απόδοσης. Πηγή: mototriti.gr