To Netflix αναγνωρίζει τα τεχνικά προβλήματα που προέκυψαν κατά τη διάρκεια του πολυαναμενόμενου αγώνα μεταξύ Mike Tyson και Jake Paul, ενώ υπόσχεται να προχωρήσει σε βελτιώσεις για τους μελλοντικούς αγώνες που θα προβληθούν ζωντανά.

Η πλατφόρμα ανακοίνωσε το Σάββατο ότι 60 εκατομμύρια άτομα παρακολούθησαν ζωντανά τον αγώνα στο AT&T Stadium. Ωστόσο, πολλοί θεατές εξέφρασαν την απογοήτευσή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέροντας προβλήματα με τη ροή του σήματος, όπως διακοπές και πάγωμα της εικόνας.

Η Elizabeth Stone, διευθύντρια τεχνολογίας της Netflix, απευθύνθηκε στους εργαζομένους, αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις που αντιμετώπισε η εταιρεία λόγω της τεράστιας κλίμακας του γεγονότος. Όπως ανέφερε, σύμφωνα με το Bloomberg: «Αυτή η άνευ προηγουμένου κλίμακα δημιούργησε πολλές τεχνικές προκλήσεις, τις οποίες η ομάδα αντιμετώπισε εξαιρετικά, δίνοντας προτεραιότητα στη σταθερότητα της ροής για την πλειοψηφία των θεατών. Είμαι σίγουρη ότι πολλοί από εσάς είδατε τα σχόλια στον Τύπο και στα κοινωνικά μέσα για τα προβλήματα ποιότητας. Δεν θέλουμε να παραβλέψουμε την κακή εμπειρία ορισμένων μελών και ξέρουμε ότι έχουμε περιθώρια βελτίωσης, αλλά θεωρούμε το γεγονός αυτό τεράστια επιτυχία».

Όπως αναφέρει η nypost τα προβλήματα με τη ροή του σήματος έχουν τραβήξει την προσοχή, ιδιαίτερα δεδομένου ότι το Netflix προγραμματίζει να μεταδώσει αγώνες του NFL ανήμερα των Χριστουγέννων.

«60 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο παρακολούθησαν ζωντανά τον αγώνα Paul vs. Tyson! Το μεγάλο γεγονός της πυγμαχίας κυριάρχησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έσπασε ρεκόρ και έβαλε ακόμα και τα συστήματα buffering στα σχοινιά», έγραψε το Netflix στο X το Σάββατο.

Ο αγώνας της Παρασκευής ήταν η πρώτη απόπειρα της Netflix να μεταδώσει ζωντανά πυγμαχικούς αγώνες και μια από τις πρώτες της προσπάθειες να μεταδώσει ζωντανά γεγονότα γενικότερα. Η εταιρεία έχει εκφράσει την επιθυμία να επεκταθεί σε αυτόν τον τομέα.