Η Weber Shandwick απέσπασε σήμερα τον τίτλο της «Advertising Age’s Agency A-List», την ετήσια εθνική κατάταξη μεταξύ των καλύτερων εταιρειών διαφήμισης και μάρκετινγκ.
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Weber Shandwick, είναι η μόνη εταιρεία δημοσίων σχέσεων που έχει αναγνωριστεί στο Agency A-List. Η Advertising Age επεσήμανε ότι «oι εταιρείες δημοσίων σχέσεων, συνήθως, δεν αναλαμβάνουν την πρωτοβουλία για ψηφιακές ή δημιουργικές υπηρεσίες ή ακόμη και να παρουσιάσουν ριψοκίνδυνες ιδέες. Ωστόσο, η Weber Shandwick… αποτελεί την εξαίρεση».
Η Advertising Age δήλωσε ότι η Weber Shandwick οδηγεί τον κλάδο σε επανάσταση, επισημαίνοντας ότι αυτό οφείλεται τόσο στη βραβευμένη πλατφόρμα Mediaco, που αποτελεί έναν οδηγό επένδυσης των επιχειρήσεων που επιζητούν ψηφιακή ανάπτυξη και επιτυχημένα στατιστικά αποτελέσματα στο διαδίκτυο, όσο και στη διαφημιστική εταιρεία Sawmill, η οποία προσφέρει ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών στους πελάτες. Επίσης, μεταξύ άλλων τονίστηκε ο διπλάσιος ρυθμός ανάπτυξης που παρατηρήθηκε στην εταιρεία για το 2014 σε σύγκριση με πέρσι, η επιτυχής διατήρηση του 100% των πελατών της, διατηρώντας τους στους 30 κορυφαίους, κερδίζοντας συνεχώς νέες αναθέσεις και καθιερώνοντάς τη στο χώρο ως η καλύτερη εταιρεία διαφήμισης, ψηφιακών και κοινωνικών υπηρεσιών από μεγάλους πελάτες.
«Η Advertising Age A-List αντιπροσωπεύει τις πιο πρωτοπόρες και επιτυχημένες διαφημιστικές εταιρείες του κλάδου, τις επιχειρήσεις που κινούν τη βιομηχανία προς τα εμπρός», δήλωσε ο Matt Quinn, executive editor του Advertising Age. “Αυτό που συνέβη ήταν ιδιαίτερα αληθινό φέτος διότι πολλές από τις τιμώμενες εταιρείες μετασχηματίστηκαν, διεύρυναν τις δυνατότητές τους και προσέφεραν έναν πολύτιμο στρατηγικό εταίρο στους πελάτες τους.”
“Τολμήσαμε να προχωρήσουμε πέρα από τις παραδοσιακές γραμμές ώστε να ενσωματώσουμε τα κοινωνικά και ψηφιακά μέσα, το περιεχόμενο, τις εκδόσεις, τη διαφήμιση, τις δημόσιες σχέσεις και τις σχέσεις με τον δημόσιο τομέα σε λύσεις που θα φέρουν επιχειρηματικά αποτελέσματα για τους πελάτες μας,” δήλωσε ο Andy Polansky, Διευθύνων Σύμβουλος, της Weber Shandwick. «Είμαστε τόσο υπερήφανοι για την εξαιρετική μας ομάδα σε όλο τον κόσμο, που κάθε ένας φέρει το όραμα της εταιρείας “engaging, always.” στη ζωή, στη δουλειά, στον τρόπο που δουλεύει με τον συνεργάτη του. Αυτή είναι μία τιμή αφιερωμένη σε αυτή την ομάδα και τους εκπληκτικούς πελάτες μας.”
Η αναγνώριση του τίτλου «A-List» για την Weber Shandwick, οφείλεται σε αρκετές διακρίσεις που απέσπασε η εταιρεία στο κλάδο, συμπεριλαμβανομένων του τίτλου The Holmes Report’s 2014 Global Agency of the Year, καθώς και του Best Place to Work από την Ad Age το 2014 και PRWeek το 2013 και 2014.
Η Weber Shandwick, συνεχίζει να αναπτύσσει τις δυνατότητές της στις δημόσιες σχέσεις και κατ’ επέκταση σε όλο το χώρο του μάρκετινγκ, προσθέτοντας στην ισχυρή κληρονομιά της την καινοτομία στην ψηφιακή εποχή. Αυτό περιλαμβάνει το Mediaco, μία βραβευμένη μονάδα δημιουργίας και διανομής περιεχομένου που παρέχει μια ολοκληρωτική συμβουλευτική προσέγγιση σχετικά με δημοσιοποίηση των brands στα μέσα μαζικής ενημέρωσης• το Mediaco Publishing, ένα σύστημα προσαρμοσμένο για την διαχείριση του περιεχομένου (CMS) που αναπτύχθηκε από την μονάδα τεχνολογίας της εταιρείας, ειδικά για τη δημοσιοποίηση περιεχομένου αναφορικά με τις δράσεις των brands• το GoLive, πλατφόρμα παραγωγής ειδήσεων σε πραγματικό χρόνο και ζωντανή ροή, ενσωματώνοντας τη ζωντανή αφήγηση, την μετάδοση ποιοτικής εκπομπής και τη διανομή στα κοινωνικά δίκτυα και τέλος, τη βραβευμένη εφαρμογή Firebell, που επιτρέπει στους πελάτες να συμμετάσχουν στην προσομοίωση κρίσης σε πραγματικό χρόνο, σε ένα ασφαλές και εκτός διαδικτύου περιβάλλον.
Η Advertising Age Agency A-List επιβραβεύει τις καλύτερες εταιρείες στο τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ από τα μέσα της δεκαετίας του 1970. Οι συντάκτες του Ad Age, κάνουν τις επιλογές τους βάσει στοιχείων που απαρτίζονται από τη δημιουργικότητα, τις οικονομικές επιδόσεις, τη καινοτομία και την ικανότητα που έχουν οι εταιρείες να ‘χτίσουν’ τις επιχειρήσεις των πελατών τους. Το franchise έχει επεκταθεί τα τελευταία χρόνια ώστε να τιμήσει το ευρύτερο φάσμα των αγορών και να αντικατοπτριστούν οι αλλαγές στο μάρκετινγκ και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.