Η μάχη της τηλεθέασης είναι καθημερινή και 24ωρη. Ο Alpha σε αυτή τη μάχη, για την εβδομάδα 8-14 Μαρτίου 2021 κατάφερε να καταγράψει υψηλές πτήσεις, τόσο τις καθημερινές όσο και τα Σαββατοκύριακα.

Happy Day: Η πρωινή εκπομπή του Αlpha έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του τηλεοπτικού κοινού και για την εβδομάδα από 8-12 Μαρτίου σημείωσε μέσο όρο 15.9% στο δυναμικό κοινό.

Deal: Ένα πρόγραμμα το οποίο ξεχωρίζει είναι το Deal με τον Χρήστο Φερεντίνο. Το τηλεπαιχνίδι συγκέντρωσε το 17.8% στο σύνολο του κοινού κατά μέσο όρο για την εβδομάδα 8-12 Μαρτίου, ενώ κατέκτησε την πρώτη θέση και στο δυναμικό κοινό, με 14.9% και σε επιμέρους κοινό (γυναίκες 25-44) με 18,8%.

Η σκληρή μάχη του Σαββατοκύριακου

Η μάχη για την πρώτη θέση του πίνακα τηλεθέασης δεν σταματά ούτε το Σαββατοκύριακο.

O Οδηγός Καλής Ζωής με τον Μιχάλη Κεφαλογιάννη, σκαρφάλωσε στην κορυφή της τηλεθέασης το Σάββατο 13 Μαρτίου στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο τηλεθέασης 17.7%, ενώ σημείωσε πρωτιές και σε επιμέρους κοινό με 19.8% (γυναίκες 18-54), 19.4% (άντρες 25-44), και 16.6% (γυναίκες 25-44).

Ο Νίκος Μάνεσης με το Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση τερμάτισε πρώτος στο σύνολο κοινού αλλά και στο δυναμικό κοινό 18-54 για το Σαββατοκύριακο 13 και 14 Μαρτίου. Συγκεκριμένα, η τηλεθέαση στο σύνολο κοινού έφτασε στο 24.3%, με 1.502.000 τηλεθεατές να παρακολουθούν την εκπομπή για τουλάχιστον 1 λεπτό, στο δυναμικό κοινό άγγιξε το 24%, ενώ σε επιμέρους κοινό (γυναίκες 18-54) η τηλεθέαση «χτύπησε κόκκινο» με 24.2%.

Τέλος, Καλύτερα δε γίνεται! για τη Ναταλία Γερμανού, με 1.923.000 τηλεθεατές να έχουν παρακολουθήσει για τουλάχιστον 1 λεπτό το Σάββατο 13 και την Κυριακή 14 Μαρτίου. Το 19.3% του συνόλου του τηλεοπτικού κοινού παρακολούθησε την εκπομπή δίνοντας της την πρωτιά. Στη ζώνη προβολής της η εκπομπή ήρθε αντίστοιχα πρώτη στο δυναμικό κοινό με μέσο όρο 18.1% ενώ σε επιμέρους κοινό (γυναίκες 18-54) η τηλεθέαση άγγιξε το 20.4%.