Οι εκπομπές σήμερα κινητοποιούν τους τηλεθεατές και στα social media, ενώ και από τα κοινωνικά δίκτυα πολλοί είναι τηλεθεατές που γνωρίζουν διάφορες καινούριες εκπομπές.
«Φωτιά» αυτή τη φορά στους χρήστες του Διαδικτύου έβαλε το Just the 2 of Us, καθώς το τηλεοπτικό κοινό δεν αρκέστηκε απλά στην παρακολούθηση του σόου, αλλά δραστηριοποιήθηκε σε μεγάλο βαθμό και στα κοινωνικά δίκτυα. Επιπλέον η επισκεψιμότητα στο site της εκπομπής ήταν ιδιαίτερα υψηλή.
Για να μιλάμε και με νούμερα, στη σελίδα της εκπομπής στο Facebook, τα likes αυξήθηκαν υπερβαίνοντας τις 4.000 ενώ τα σχόλια των χρηστών στο twitter ξεπέρασαν τις 20.000.
Οι χρήστες που συζήτησαν για το «Just the 2 of Us» στα social media ήταν κατά 70% γυναίκες έως 35 ετών, στοιχείο που αποκαλύπτει και τα ποσοστά του κοινού της εκπομπής. Επίσης, μέσα σε 2 ημέρες ο αριθμός των users του #j2us αυξάνεται συνεχώς ξεπερνώντας τους 2.400.
Εντυπωσιακά όμως είναι και τα ποσοτικά στοιχεία του site της εκπομπής αφού μέσα σε δύο ημέρες τα page views ξεπέρασαν τις 150.000 ενώ τα video views άγγιξαν τις 70.000. Οι μοναδικοί επισκέπτες ήταν σχεδόν 40.000.