Η έναρξη της τηλεοπτικής σεζόν στιγματίστηκε από αυξημένη κινητικότητα. Οι υπεύθυνοι των σταθμών έριξαν στο τραπέζι των συσκέψεων όλα τα πιθανά σενάρια τα οποία θα μπορούσαν να θέσουν σε εφαρμογή με μόνο στόχο τις υψηλές τηλεθεάσεις.
Συμβόλαια συζητήθηκαν, ραντεβού πραγματοποιήθηκαν, όροι αναλύθηκαν και η σεζόν ξεκίνησε με αρκετές αλλαγές για τους τηλεθεατές.
Ένας από τους σταθμούς που θέλησε να μπει δυναμικά στη μάχη της τηλεθέασης ήταν ο ΣΚΑΪ και γι’ αυτό το λόγο προσέγγισε «δυνατά» ονόματα.
Η σεζόν ξεκίνησε, τα προγράμματα ξεκίνησαν και μαζί ήρθε η δικαίωση αλλά και η στεναχώρια.
Την ίδια στιγμή που στους διαδρόμους του ΣΚΑΪ συζητείται έντονα το θέμα που έχει προκύψει με τον Γιώργο Λιάγκα και τη κλήση του δημοσιογράφου από το Πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ, υπάρχει και η δικαίωση για τον Νίκο Μουτσινά.
Το θέμα του καλοκαιριού ήταν η μετακόμιση Νίκου Μουτσινά από το Open στο ΣΚΑΪ. Μια μετακόμιση της οποίας το κόστος ακόμα και δεν έχει γίνει συγκεκριμένο καθώς το Open διεκδικεί οικονομική αποζημίωση από τον παρουσιαστή αφού το συμβόλαιο του δεν είχε λήξει όταν αποφάσισε να μετακομίσει στο κανάλι του Φαλήρου.
Ο Νίκος Μουτσινάς μέσα από τη συχνότητα του Open, κάθε μεσημέρι «σάρωνε» στις τηλεθεάσεις και αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο από τους υπεύθυνους του ΣΚΑΪ που του χτύπησαν τη πόρτα και τον διεκδίκησαν.
Έπειτα από αρκετές συζητήσεις, η συμφωνία κλείστηκε και με την αρχή της τηλεοπτικής σεζόν, ο Νίκος Μουτσινάς βγήκε στον «αέρα» μέσα από τη συχνότητα του ΣΚΑΪ και από τη πρώτη μέρα κιόλας, φάνηκε πως η επιλογή του ήταν σωστή και οι υπεύθυνοι δικαιώθηκαν.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο παρουσιαστής αυξάνει συνεχώς τα ποσοστά τηλεθέασης της εκπομπής του πως την εβδομάδα που πέρασε, είδαν το «Καλό Μεσημεράκι» 1.409.846 τηλεθεατές, κατά μέσο όρο, έστω για 1 λεπτό.
Την προηγούμενη εβδομάδα (11-15/11/2019) το «Καλό Μεσημεράκι» κατέγραψε τις υψηλότερες αποδόσεις του.
Ειδικότερα, στο διάστημα αυτό, η εκπομπή ήταν σταθερά πρώτη, με μέσο όρο 25,2% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 22,2% στο σύνολο κοινού.
Την Παρασκευή 15/11, μάλιστα, η τηλεθέαση εκτοξεύτηκε και έφτασε στο 27,5% στο δυναμικό κοινό – 10 και πλέον μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό στη ζώνη προβολής της εκπομπής.