Στα δελτία ειδήσεων και στις ενημερωτικές εκπομπές χτυπάει πλέον η καρδιά των καναλιών, δεδομένου του αποδεδειγμένου ενδιαφέροντος των τηλεθεατών για προεκλογική ενημέρωση αλλά και για τα τεκταινόμενα στα κέντρα των εξελίξεων.
Πρωτοφανή ζήτηση έχουν τα κεντρικά δελτία ειδήσεων, που συσπειρώνουν πλέον τον Απρίλιο και τον Μάιο του 2012 τους περισσότερους φανατικούς τηλεθεατές που είχαν ποτέ -παρά την αισθητή απουσία του Alter- δηλαδή γύρω στα 3 εκατ. σε καθημερινή βάση (1 στους 3 επί ανοικτών τηλεοπτικών συσκευών).
Όπως αναφέρει ρεπορτάζ του «Έθνους της Κυριακής», το ρεκόρ αυτό καταρρίφθηκε μάλιστα την περασμένη εβδομάδα, όταν σε 8 κανάλια, που μετρά η Nielsen, η παρουσία στις πολιτικές ενημερωτικές «συγκεντρώσεις» ξεπέρασε τα 3,4 εκατ. τηλεθεατές. Το έντονο πολιτικό κλίμα των ημερών, με την πρόσφατη εκλογική αναμέτρηση, τις διερευνητικές εντολές, τον σχηματισμό υπηρεσιακής κυβέρνησης και τη διεξαγωγή εκλογών για δεύτερη φορά, ενίσχυσε σημαντικά την ενημέρωση και ιδιαίτερα το δελτίο ειδήσεων του Mega, καταγράφοντας αυξημένα ποσοστά.