Πηγαίνετε με το αυτοκίνητο ή το λεωφορείο στη δουλειά; Ακολουθείτε μία υγιεινή ή γευστική διατροφή; Προτιμάτε το γυμναστήριο ή το κρεβάτι σας για το πρωινό του Σαββάτου; Η ζωή είναι γεμάτη επιλογές και η Chiquita είναι πάντα η καλύτερη. Η νέα διαφημιστική καμπάνια «Chiquita. Πάντα η καλύτερη επιλογή» που ξεκίνησε στις 6 Απριλίου 2018, επισημαίνει πως η Chiquita είναι πάντα η απάντηση, ανεξάρτητα από την ερώτηση. Η Chiquita, ως παγκόσμιος ηγέτης της αγοράς της μπανάνας, επιδιώκει πάντα να προσφέρει το καλύτερο στους καταναλωτές. Το 2015 υλοποιεί τη διαφημιστική καμπάνια «Just Smile!» με σκοπό να συνδέσει με «παιχνιδιάρικο» τρόπο τη μπανάνα με το καταναλωτικό κοινό. Η καμπάνια «Just Smile!», η πρώτη παγκόσμια εκστρατεία της εταιρίας, επικεντρώθηκε στην ανάδειξη του παράγοντα της απόλαυσης που συνδέεται με την κατανάλωση του φρούτου, αξιοποιώντας διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας. Tο 2018, η ιταλική διαφημιστική εταιρία «Armando Testa» αναπτύσσει μία νέα διαφημιστική καμπάνια για τη Chiquita με μήνυμα «Chiquita. Πάντα η καλύτερη επιλογή». Η νέα καμπάνια αντανακλά τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα της μάρκας σε απλές καθημερινές καταστάσεις. Με απλά λόγια… όποια κι αν είναι η περίπτωση, η Chiquita είναι πάντα η καλύτερη επιλογή. Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας, υλοποιούνται ήδη ενέργειες υπαίθριας διαφήμισης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με την Interbus, όπου δεκάδες τραμ και λεωφορεία «ντύνονται» με το μήνυμα της Chiquita. Επιπλέον, υλοποιείται πρόγραμμα ψηφιακής επικοινωνίας και διαφήμισης τόσο μέσω της Google όσο και μέσω των Social Media της μάρκας. Η υπαίθρια διαφήμιση αναμένεται να διαρκέσει μέχρι τις 14 Ιουνίου, ενώ η ψηφιακή εκστρατεία θα ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2018.