Από τον Ιούλιο έως και τον Αύγουστο τα μεγαλύτερα ψηφιακά μέσα σε συνεργασία με τη Globe One Digital φιλοξένησαν περισσότερες από 30 εκατ. εμφανίσεις ηλεκτρονικών μηνυμάτων του συλλόγου, συμμετέχοντας έτσι στη μεγαλύτερη ηλεκτρονική καμπάνια που έχει υλοποιήσει μέχρι τώρα.
Η Globe One Digital ανέλαβε αφιλοκερδώς την πρωτοβουλία στήριξης του Χαμόγελου. Η πλειοψηφία των ψηφιακών μέσων αποδέχτηκε με ιδιαίτερο ενθουσιασμό την πρόταση να συμμετέχει.
Όλοι ήταν ευαισθητοποιημένοι και ιδιαίτερα πρόθυμοι να διανείμουν μέρος του διαφημιστικού τους χώρου, για την άμεση ανάρτηση των σχετικών e-banners.
Επιπλέον, η Globe One Digital δημιούργησε διαφημιστική καμπάνια για το «Χαμόγελο του Παιδιού» στο κανάλι «Google Search» («Αναζήτηση» της Google), καθώς και στο κανάλι του Adwords (δικτύου), δηλαδή διαφήμιση με jpg banners σε websites που συνεργάζονται με τη Google, καταφέρνοντας να συγκεντρώσει συνολικά 173.775 impressions.
Το Χαμόγελο θέλει να ευχαριστήσει θερμά την εταιρεία Globe One Digital καθώς και τους παρακάτω digital publishers για τη σημαντική συμβολή τους στην επιτυχία της προσπάθειας:
123play.gr, 123playgames.gr, ant1online.gr, antenna.gr, athensnews.gr, athensvoice.gr, athinorama.gr, auto24.gr, capital.gr, cine.gr, citypress.gr, contra.gr, deasy.gr, deltiokairou.gr, dietup.gr, econews.gr, enet.gr, espresso.gr, ethnos.gr, euro2day.gr, eurocharity.gr, express.gr, freesunday.gr, gameover.gr, games.gr, gazzeta.gr, gocar.gr, gourmed.gr, hi5.com, i-live.gr, insomnia.gr, iphonehellas.gr, kathimerini.gr, kerdos.gr, libero.fm, mad.gr, madata.gr, men24.gr, msn.gr, naftemporiki.gr, news247.gr, newsbeast.gr, nistikoarkoudi.gr, pathfinder.gr, reporter.gr, skai.gr, skroutz.gr, sport.gr, sport24.gr, stardome.gr, stylista.gr, thea.gr, tlife.gr, travelstyle.gr, womenonly.gr, xe.gr, yupi.gr, zoo.gr, zougla.gr.