Την αγορά της αμερικανικής ιστοσελίδας Huffington Post έναντι του ποσού των 315 εκατομμυρίων δολαρίων ανακοίνωσε η AOL προχωρώντας στη σημαντικότερη κίνησή της από το 2009 όταν αποχώρησε από τον όμιλο Time Warner.
Η συμφωνία έχει πάρει το πράσινο φως από τα διοικητικά συμβούλια των δύο ομίλων, αλλά θα πρέπει να εγκριθεί και από τις αμερικανικές αρχές. Αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του τριμήνου
Την ιστοσελίδα της Huffington Post επισκέπτονται περίπου 25 εκατομμύρια άνθρωποι κάθε μήνα.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Αριάνα Χάφινγκτον, μια από τους ιδρυτές της on line εφημερίδας και αρχισυντάκτρια, θα αναλάβει πρόεδρος και θα διατηρήσει την αρχισυνταξία του Huffington Post Media Group, έναν όμιλο στον οποίο θα ανήκουν η Huffington Post και οι άλλες ιστοσελίδες του AOL– Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch και StyleList.