Κατατέθηκε και επιδόθηκε στη SONY αγωγή του Αντώνη Ρέμου κατά της πρώην εταιρείας του και του Δημήτρη Γιαρμενίτη προσωπικά. Ο Αντώνης Ρέμος με αυτήν την αγωγή απαντά εμμέσως και στην αγωγή της SONY κατ’ αυτού, εγείρει όμως και δικές του αυτοτελείς αξιώσεις ύψους περίπου 800.000 €.
Οι αξιώσεις αυτές του Αντώνη Ρέμου προκύπτουν καταρχάς από την παράνομη συμπεριφορά της SONY, όταν χωρίς τη συναίνεση του καλλιτέχνη, και ενώ αυτή ρητά απαιτείται κατά τη μεταξύ τους σύμβαση «έδωσε» τον τελευταίο δίσκο και τραγούδια του ως PREMIUM. Περαιτέρω, ο Αντώνης Ρέμος διαμαρτύρεται με την αγωγή του για «εγκατάλειψη» του ίδιου και του ρεπερτορίου του από τη SONY που τον θεωρούσε «δεδομένο», όπως χαρακτηριστικά λέει στην αγωγή του και δεν κατέβαλε καμία προσπάθεια προώθησης του έργου του ανάλογη με την καλλιτεχνική αξία και τη δημοφιλία του.
Σε προσωπικό επίπεδο ο Αντώνης Ρέμος εκφράζει συγκεκριμένα παράπονα κατά του Δημήτρη Γιαρμενίτη και της SONY, εξιστορώντας ότι ήδη από το 2006 είχε ραγίσει το γυαλί, και παρά τις προσπάθειες του καλλιτέχνη να τα ξαναβρούν και με τη βοήθεια του γνωστού παραγωγού (και φίλου του Αντώνη Ρέμου) Γιώργου Κυβέλου, ενόψει της τελευταίας σύμβασής του με τη SONY, η προσβλητική, αδιάφορη, αντισυμβατική και γενικότερα παράνομη συμπεριφορά της εταιρείας και/διά του Δ. Γιαρμενίτη οδήγησε στην αποχώρηση του Αντώνη Ρέμου από τη SONY μετά τη λήξη και της τελευταίας του σύμβασης με αυτήν.
Ο Αντώνης Ρέμος αναφέρεται χαρακτηριστικά και σε δηλώσεις του κου Γιαρμενίτη που δημόσια και χωρίς κανένα σεβασμό στους συνεργάτες του ερμηνευτές και δημιουργούς απαξίωνε περιφρονητικά και μηδένιζε τα τραγούδια των καλλιτεχνών της εταιρείας του και με τον τρόπο αυτό και το καλλιτεχνικό έργο του Αντώνη Ρέμου που είχε εμπιστευθεί τη δισκογραφική πορεία του στη SONY.
Ο Αντώνης Ρέμος εξηγεί επίσης με την αγωγή του, αναλυτικά, τους λόγους για τους οποίους ο ίδιος δεν χρωστάει τίποτα απολύτως στη SONY, αφού η προκαταβολή που έλαβε από αυτήν είναι συμψηφιστέα με τα πάσης φύσεως δικαιώματά του και ήδη η SONY έχει συμψηφίσει ένα μεγάλο μέρος της, ενώ δεν του έχει αποδώσει εκκαθαρίσεις ενός σχεδόν χρόνου, οπότε είναι δυνατόν και να εξαντλούνται ήδη τα δήθεν ως οφειλόμενα ποσά που διεκδικεί η πρώην εταιρεία του από αυτόν. Εξηγεί περαιτέρω τους λόγους για τους οποίους αποτελούσε αποκλειστική ευθύνη της SONY και μόνον το πόσοι και ποιοι δίσκοι κυκλοφόρησαν υπό το καθεστώς της τελευταίας μεταξύ τους σύμβασης και άρα δεν ευσταθούν ούτε κατ’ ελάχιστον οι ισχυρισμοί της SONY ότι δήθεν από υπαιτιότητα του οφείλονται δίσκοι, ενώ το συμβόλαιό του είχε λήξει.
Ειδική αναφορά γίνεται για τη ζημιά που προκλήθηκε στη φήμη του καλλιτέχνη από τις ενέργειες της άκριτης και διανθισμένης με ψέματα δημοσιοποίησης της αντιδικίας από τη SONY. Κατόπιν των ενεργειών της SONY, ο Αντώνης Ρέμος πέρασε στην «αντεπίθεση» και διεκδίκησε αφενός τα περιουσιακά του δικαιώματα, κυρίως όμως την αποκατάσταση του ονόματος και της φήμης του, που επιχειρεί η SONY να βλάψει, ενώ είναι γνωστό ότι αυτό που κυρίως χαρακτηρίζει τον Αντώνη Ρέμο από την αρχή της καριέρας του και τον έχει κάνει τόσο αγαπητό στο κοινό είναι ότι αναγνωρίζεται από όλους ως ειλικρινής, ντόμπρος και σεμνός καλλιτέχνης.
Η αγωγή του Αντώνη Ρέμου στρέφεται κατ’ αμφοτέρων της εταιρείας SONY αλλά και του Δημήτρη Γιαρμενίτη, και πέραν της αποζημίωσης που ζητάει συνολικά να του επιδικασθεί και είναι περί τις 800.000 Ευρώ, ζητείται με αυτήν η απειλή χρηματικής ποινής κατά της SONY και η προσωποκράτηση του Δ. Γιαρμενίτη σε περίπτωση παραβίασης της εκδοθείσας απόφασης.