Δεν είναι η κρίση που τους έχει επηρεάσει. Είναι κυρίως τα νέα επιχειρηματικά δεδομένα που προκύπτουν από τα ίδια τα γεγονότα της οικονομικής συγκυρίας. Δεν είναι λίγοι οι σημαντικοί οικονομικοί παράγοντες της χώρας μας που επέλεξαν αυτή την περίοδο να αποχωριστούν τα αεροσκάφη τους ή τουλάχιστον μερικά από αυτά.
Ας δούμε τις σημαντικότερες περιπτώσεις όπως δημοσιεύονται στην εφημερίδα Αποκαλύψεις.
Θόδωρος και Γιάννα Αγγελοπούλου: Αίσθηση προκάλεσε η απόφαση του Θόδωρου και της Γιάννας Αγγελοπούλου να προβούν στην πώληση της θαλαμηγού «Alfa Nero». Το ζεύγος προχώρησε και στην πώληση ενός Gulfstream 5 (GV) αεροπλάνου, για την απόκτηση του οποίου είχε δώσει 50 εκατ. δολάρια.
Σωκράτης Κόκκαλης: Ήταν από τους πρώτους που πούλησε ένα Challenger 604, αξίας 24 εκατ. δολαρίων.
Ανδρέας Βγενόπουλος: Ο «Mr Mig» πούλησε ένα Falcon 900.
Κώστας Τσακίρης: Ο εφοπλιστής και μεγαλομέτοχος του Πανιωνίου πούλησε ένα Falcon αξίας 15 εκατ. δολαρίων.
Βίκτωρ Ρέστης: Είχε παραγγείλει ένα αεροσκάφος Challenger 605, το οποίο, όμως, πούλησε αμέσως μετά την παραλαβή του σε Κινέζους μεγαλοεπιχειρηματίες έναντι του ποσού των 23 εκατ. δολαρίων ενώ ακύρωσε την παραλαβή άλλων δύο αεροπλάνων τύπου Challenger 850 και Global Express XRS. Σήμερα κατέχει μόνο ένα αεροσκάφος.
Ευάγγελος Πιστιόλης: Ο επιχειρηματίας αποφάσισε να ακυρώσει την παραλαβή ενός Gulfstream G500 αξίας 50 εκατ. δολαρίων που είχε σκοπό να αποκτήσει.