Ο ρόλος του Edward, ήταν από εκείνους που εδραίωσε τον Richard Gere ως έναν από τους πιο γοητευτικούς πρωταγωνιστές του Χόλιγουντ, αλλά ο ηθοποιός παραδέχτηκε ότι έχει πολύ καιρό να δει την ερμηνεία του στο «Pretty Woman».

Ο σταρ μίλησε σε ένα masterclass στο 81ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας την περασμένη Κυριακή για την τέχνη του κινηματογράφου μέσω της υποκριτικής, του σεναρίου, του φωτισμού, της μουσικής και της μεταγλώττισης.

Για να ξεκινήσει η συζήτηση, σημειώθηκε πως ο Gere γιόρτασε τα 75α γενέθλιά του το Σάββατο, οπότε το πλήθος των θεατών ξέσπασε με ζητωκραυγές του τύπου «Happy Birthday», με τον ηθοποιό να ευχαριστεί τους πάντες μέσα από την καρδιά του.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Hollywood Reporter, οι προσωπικές πινελιές συνεχίστηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του masterclass, καθώς στον ηθοποιό προβλήθηκε ένα απόσπασμα από τον πρώτο του κινηματογραφικό ρόλο, το Days of Heaven (1978), το οποίο, όπως παραδέχτηκε, τον έκανε «τόσο συναισθηματικό». Γρήγορα επισήμανε τον γιο του, Χόμερ, και του ζήτησε να σηκωθεί για το κοινό. «Νομίζω ότι είμαι μόνο λίγο μεγαλύτερος [στο Days of Heaven] από εκείνον και τώρα ξεκινάει την καριέρα του ως ηθοποιός. Και είναι πραγματικά καλός. Είναι πολύ καλός».

Ο Richard Gere κάνει χιούμορ για τη σχέση του με τη Τζούλια Ρόμπερτς

Αλλά το πιο δυνατό χειροκρότημα του κοινού στο Venezia Tennis Club προκλήθηκε από μια σκηνή στην επιτυχημένη ρομαντική κωμωδία του 1990 «Pretty Woman», όπου ο χαρακτήρας του Gere, ο Edward, ένας πλούσιος επιχειρηματίας, παίζει στο πιάνο όταν μπαίνει η εργαζόμενη στη βιομηχανία του σεξ Vivian (Julia Roberts). Ακολουθεί μια καυτή σκηνή, με τον Edward να γδύνει τη Vivian και να την βάζει πάνω στο πιάνο, ψηλαφώντας το στήθος της.

«Εννοώ, δεν υπάρχει χημεία», δηλώνει σαρκαστικά ο ηθοποιός, προκαλώντας τα γέλια του κοινού. «Αυτός ο ηθοποιός και αυτή η ηθοποιός προφανώς δεν είχαν καμία χημεία μεταξύ τους… Έχω πολύ καιρό να το δω αυτό. Αυτή είναι μια σέξι σκηνή». Αλλά παρά τις σπίθες στην οθόνη, ακόμη και ο Gere εξομολογήθηκε ότι πιστεύει ότι ο χαρακτήρας του ήταν «εγκληματικά υπογραμμένος»: «Ήταν βασικά ένα κοστούμι και ένα καλό κούρεμα», είπε.

Η σκηνή αυτοσχεδιάστηκε για να συμπεριλάβει το ταλέντο του ίδιου του Gere στο πιάνο, αποκάλυψε επίσης ο Gere, περιγράφοντας μια συζήτηση με τον σκηνοθέτη Garry Marshall. «Και ο Garry μου είπε: “Τι κάνεις αργά το βράδυ σε ένα ξενοδοχείο;”», είπε. «Και είπα, “Λοιπόν, συνήθως έχω τζετ λαγκ, [αυτή] θα ήταν η ώρα που βρίσκομαι σε ένα ξενοδοχείο. Οπότε είμαι ξύπνιος όλη τη νύχτα και συνήθως υπάρχει κάπου μια αίθουσα χορού ή ένα μπαρ, και βρίσκω ένα πιάνο και παίζω πιάνο”». Είπε: “Λοιπόν, ας κάνουμε κάτι με αυτό”. Οπότε βασικά αυτοσχεδιάσαμε αυτή τη σκηνή και είπε: “Παίξε κάτι με διάθεση”. Εγώ απλά άρχισα να παίζω κάτι κυκλοθυμικό που ήταν η εσωτερική ζωή αυτού του χαρακτήρα».

Πριν από την προβολή του κλιπ αστειεύτηκε, επίσης, σχετικά με την υποδοχή της ταινίας. «Πρόκειται για μια ταινία, μια πολύ μικρή ταινία με έναν υπέροχο σκηνοθέτη ονόματι Garry Marshall», ξεκίνησε ο Gere. «Αλλά διασκεδάζαμε κάνοντας αυτή τη μικρή ταινία. Δεν ξέραμε αν κάποιος θα έβλεπε ποτέ αυτή τη μικρή ταινία. Κανείς δεν θα έδινε ποτέ σημασία σε αυτή τη μικρή μικροσκοπική ταινία».

Μέχρι το 2024, το «Pretty Woman» έχει αποφέρει πάνω από 460 εκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office, ενώ κατά την κυκλοφορία του ήταν η πέμπτη ταινία με τα υψηλότερα έσοδα όλων των εποχών.

Την εκδήλωση -που πραγματοποιήθηκε μέσα στο Master Point Arena στο Tennis Club Venezia στο Lido την Κυριακή το πρωί- συντόνισε η Stepháne Lerouge, και εμπειρογνώμονας στη μουσική κινηματογράφου και επιμελήτρια της συλλογής δίσκων Ecoutez le cinema. Η συζήτηση με τον Gere ήταν μέρος της σειράς masterclass του χορηγού του φεστιβάλ Cartier για την Τέχνη και την Τέχνη του Κινηματογράφου.