«Παρακολουθούμε το θέμα στενά και καλούμε τον υπουργό Παιδείας να μην προβεί σε καμία ενέργεια η οποία θα προκαλέσει τεράστια αναστάτωση και αμηχανία σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα, εάν προηγουμένως δεν προβεί στον αναγκαίο διάλογο».
Τα παραπάνω αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Συντονιστής της Επιτροπής Ελέγχου Κυβερνητικού Έργου Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Κουράκης, με αφορμή την πρόθεση του υπουργείου για εισαγωγή της Πληροφορικής στα εξεταζόμενα μαθήματα.
Στην ανακοίνωση υπογραμμίζεται ότι «για μία ακόμα φορά αναδεικνύεται η προχειρότητα με την οποία σχεδιάστηκε το πολυδιαφημιζόμενο “Νέο Λύκειο” , το οποίο τόσο σθεναρά υπερασπίζεται η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και ζητάμε από τον υπουργό να διαβουλευτεί , επιτέλους, επί της ουσίας, για το σύνολο της εκπαιδευτικής πολιτικής, η οποία αφορά το πρόγραμμα του Λυκείου και την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση».
Ο κ. Κουράκης δεν παραλείπει να σχολιάσει το γεγονός ότι το υπουργείο προτίθεται να αλλάξει για μια νιοστή φορά το «Νέο Λύκειο» και μάλιστα με τροπολογία, η οποία θα κατατεθεί , για πολλοστή φορά, σε άσχετο νομοσχέδιο.
«Η αλλαγή, αυτή τη φορά, αφορά τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, στα οποία φαίνεται ότι το υπουργείο “αποφάσισε” να προσθέσει και το μάθημα της Πληροφορικής για το πεδίο της θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης», τονίζει ο κ. Κουράκης ο οποίος θεωρεί απαράδεκτη την τακτική του υπουργείου να αποφασίζει χωρίς να έχει διαβουλευτεί με τις αρμόδιες επιστημονικές ενώσεις.
Χαρακτηριστικά αναφέρεται στην ανακοίνωση…
«Θεωρούμε απαράδεκτη την τακτική του υπουργείου Παιδείας, να αποφασίζει για τόσο σημαντικά εκπαιδευτικά ζητήματα, χωρίς να έχει προηγουμένως διαβουλευτεί με τις αρμόδιες επιστημονικές ενώσεις- οι οποίες εναγωνίως ζητούν συνάντηση με τον υπουργό- χωρίς να έχει πραγματοποιήσει καμία διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς, φέρνοντας προ τετελεσμένου την ελληνική Βουλή, η οποία θα κληθεί να ψηφίσει μία τροπολογία, χωρίς να έχει όχι απλώς επαρκή, αλλά την ελάχιστη ενημέρωση».